شرکت نفت ایرانول تندیس زرین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری را از آن خود کرد

در پنجمین همایش نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید که با رویکرد رضایتمندی مشتری و با محوریت افزایش سطح رضایت مندی و رسیدن به وفادارسازی مشتریان روز ۱۸ اسفند ماه در سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید، شرکت نفت ایرانول موفق به دریافت تندیس زرین شد
کد خبر : 14442
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1400 - 13:30
شرکت نفت ایرانول تندیس زرین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری را از آن خود کرد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، این اجلاس با حضور مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، حسین‌حاتمی دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس و هادی قوامی معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

در این مراسم شرکت نفت ایرانول به دلیل توجه و اهتمام ویژه ای که به امر مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی قائل است، موفق به دریافت تندیس زرین در مراسم فوق شد و از فعالیت های این شرکت تقدیر به عمل آمد.

این مراسم با سخنرانی خزایی و هیئت علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و رییس کیسیون علمی اجلاس در پنل اول اجلاس آغاز و سپس با سخنرانی قوامی معاون پارلمانی وزارت اقتصاد، حاتمی دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.