معارفه هیئت بازرسی هلدینگ‌های انرژی تأمین و صنایع عمومی شستا

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی مدیریت توسعه انرژی تأمین (تدکو)، مراسم معارفه هیئت بازرسی شستا با حضور دکتر مهدی نوروزیان معاون مالی شستا، رضا افتخاری مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین، محسن محمدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تأمین و جمعی از مدیران و معاونین شرکت‌های تابعه امروز دوشنبه ۳۰ خرداد

کد خبر : 15243
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 خرداد 1401 - 18:48
معارفه هیئت بازرسی هلدینگ‌های انرژی تأمین و صنایع عمومی شستا
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی مدیریت توسعه انرژی تأمین (تدکو)، مراسم معارفه هیئت بازرسی شستا با حضور دکتر مهدی نوروزیان معاون مالی شستا، رضا افتخاری مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین، محسن محمدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تأمین و جمعی از مدیران و معاونین شرکت‌های تابعه امروز دوشنبه ۳۰ خرداد برگزار گردید.

دکتر نوروزیان معاون مالی شستا با اشاره به اهمیت جایگاه بازرسی و نظارت به‌عنوان یک رکن اصلی در جهت سالم سازی هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه، افزود: هیئت بازرسی به همه امور مالی شرکت‌ها و هلدینگ‌ها طبق آیین‌نامه‌های قانونی، رسیدگی می‌کند تا از بروز مشکلات و تخلف‌های احتمالی جلوگیری نماید و در این زمینه همواره تلاش شده تا تمامی دریافت‌ها و پرداخت‌ها طبق قوانین، مقررات و کاملا شفاف باشد.

وی ادامه داد: همواره مشاوره و راهنمایی هیئت‌های بازرسی گره‌گشا بوده و با تعامل و همکاری مناسب در راستای اجرای قانون، یاور شرکت‌های تولیدی در بهبود عملکرد مالی بوده است.

** حفاظت و حراست از بیت‌المال مهم‌ترین وظیفه ماست

دکتر رشیدی معاون بازرسی امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با تاکید بر حفاظت و حراست از بیت‌المال به‌عنوان مهم‌ترین وظیفه این هیئت، گفت: با همکاری و هماهنگی کامل با مدیران و معاونین هلدینگ‌های انرژی و صنایع عمومی و شرکت‌های تابعه در انجام این امر مهم تلاش خواهد شد.

وی افزود: در جهت پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و پیگیری تخلفات احتمالی صورت گرفته در سال‌های قبل گام‌های مؤثری خواهیم برداشت و اگر موانعی در روند کار وجود داشت، می توان با تعامل و همکاری دو سویه، موانع را برطرف ساخت.

** شناسایی و رفع ابهامات و ایرادات درون شرکت‌ها باید توسط مجموعه‌ها انجام شود

باتقوا سربازرس امور شستا نیز ضمن تاکید بر ضرورت همکاری با مدیران هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه طبق آیین نامه‌های اجرایی ماده ۸، ۱۰ و ۱۲، گفت: شناسایی و رفع ابهامات و ایرادات درون شرکت‌ها توسط خود مجموعه‌ها باشد، به مراتب بهتر از آن است که توسط سازمان‌های نظارتی برون سازمانی صورت پذیرد.

وی افزود: همه ما موظفیم در جهت رفع اشکال و اصلاح موارد گام برداریم و در این مسیر هیئت بازرسی مطابق با قانون در جهت رفع شبهات و موانع موجود گام بر می‌دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.