خدمات بانک گردشگری برای کاهش مراجعه مشتریان به شعب اعلام شد

Print Friendly, PDF & Email

به منظور مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بانک گردشگری در شرایط خاص بهداشتی کشور، تمهیدات جدیدی را طبق تصمیمات بانک مرکزی برای استفاده مشتریان فراهم کرده است.

کد خبر : 1527
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اسفند 1398 - 15:22
خدمات بانک گردشگری برای کاهش مراجعه مشتریان به شعب اعلام شد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، طبق بخشنامه بانک مرکزی، میزان مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه های اینترنتی و خودپردازها از مبلغ سی میلیون ریال در هر شبانه روز به پنجاه میلیون ریال افزایش یافت.
هزینه کارمزد انتقال وجه بیش از سی میلیون ریال برابر کارمزد همان سی میلیون ریال است.
از دیگر تصمیمات اتخاذ شده، بلامانع بودن امکان تمدید تاریخ انقضاء کارت های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری به مدت سه ماه از تاریخ انقضاء است.
براساس بخشنامه بانک مرکزی، طبق روال سال های گذشته و به منظور کاهش مراجعات مردم به شعب و دستگاه های خودپرداز، میزان برداشت نقدی درون بانکی از دو میلیون ریال به پنج میلیون ریال افزایش یافته است.
همچنین تعداد تلاش های ناموفق رمز دوم در هر شبانه روز با رعایت دستورالعمل مربوطه به پنج بار افزایش می یابد.
رعایت مفاد این بخشنامه تا اطلاع ثانوی لازم الاجرا بوده و بازگشت به وضعیت عادی با ابلاغ بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.