به مناسبت عید غدیر خم صورت گرفت؛

اهدای لوح مزین به نام حضرت علی (ع) به کارکنان هلدینگ انرژی به مناسبت عید غدیر خم

دکتر افتخاری مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین به همراه مهندس احمدی مهر قائم مقام مدیرعامل و آقای فاطمی زاده مشاور فرهنگی شرکت ضمن اهدای لوح مزین به نام حضرت علی (ع) به کارکنان هلدینگ انرژی تأمین، عید سعید غدیر را به آنان تبریک گفتند.
کد خبر : 15605
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تیر 1401 - 15:27
اهدای لوح مزین به نام حضرت علی (ع) به کارکنان هلدینگ انرژی به مناسبت عید غدیر خم
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ؛ دکتر افتخاری مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین به همراه مهندس احمدی مهر قائم مقام مدیرعامل و آقای فاطمی زاده مشاور فرهنگی شرکت ضمن اهدای لوح مزین به نام حضرت علی (ع) به کارکنان هلدینگ انرژی تأمین، عید سعید غدیر را به آنان تبریک گفتند.

دکتر افتخاری با بیان اینکه ولایت حضرت علی بن ابی طالب(ع) اساس و سرچشمه اعتقادات و فعالیت ها و آینده ما را تشکیل می دهد، گفت: بزرگداشت عید غدیر و گرامیداشت سادات، نماد ابراز ارادت به ساحت امیرالمونین(ع) و مقام ولایت است که دوام و پایداری دین ما را سبب می شود.

مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین افزود: پرچم عزت اسلام بواسطه معارف علوی بر جهان سایه خواهد انداخت و نتیجه عید غدیر را رقم خواهد زد. هر شخصی برای غیدر هر کاری که از دستش برآید انجام دهد به حتم خداوند این را برای او جبران خواهد کرد، اگر غدیر را زنده نگه می داشتیم به یقیق عاشورایی بودجود نمی آمد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.