مهم‌ترین نوسانات بازارها در ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

مهم‌ترین نوسانات بازارها امروز را می توانید در گزارش زیر مشاهده کنید.
کد خبر : 16211
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مرداد 1401 - 15:30
مهم‌ترین نوسانات بازارها در ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، نرخ انواع ارزهای شاخص همچون دلار، یورو و پوند در شروع معاملات امروز بازار آزاد تغییراتی را تجربه کرده است.

در بازار سکه، قیمت هر قطعه نیم سکه با ۰.۶۱ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، به عدد ۸۱,۸۰۰,۰۰۰ ریال دست پیدا کرد و هر قطعه ربع سکه نیز با قیمت ۵۱,۸۰۰,۰۰۰ ریال معامله شد.

 

نوسان قیمت حباب سکه بهار آزادی
در آخرین تحولات بازارها، لحظاتی پیش حباب سکه بهار آزادی با ثبت قیمت ۱۰,۷۸۰,۰۰۰ ریال، افزایش ۲۰.۰۴ درصدی نسبت به روز گذشته را رقم زد.
نوسان قیمت حباب سکه بهار آزادی
شایان ذکر است که حباب سکه بهار آزادی در روزهای مشابه هفته گذشته نیز یعنی در مورخ پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ با قیمت ۱۰,۴۵۰,۰۰۰ ریال معامله شده بود لذا نرخ فعلی به معنای افزایش ۳.۱۵ درصدی حباب سکه بهار آزادی نسبت به هفته گذشته می باشد.

آخرین تحولات قیمت حباب سکه امامی

 

آخرین تحولات امروز بازارها، از ثبت قیمت ۱۷,۵۵۰,۰۰۰ برای حباب سکه امامی خبر می دهند، این نرخ گویای افزایش قیمت ۲.۵۷ درصدی آن نسبت به ماه گذشته و همچنین افزایش ارزش ۳۹۱.۵۹ درصدی آن نسبت به سال قبل می باشد.

 

آخرین تحولات قیمت حباب سکه امامی

 

گفتنی است که بالاترین قیمت ثبت شده برای حباب سکه امامی در روز جاری ۱۷,۵۵۰,۰۰۰ و پایین ترین نرخ نیز برابر با ۱۶,۴۸۰,۰۰۰ بوده است.

نوسان قیمت روبل روسیه
روبل روسیه که معاملات روز جاری را با ۴.۰۱ درصد کاهش نسبت به روز گذشته و با قیمت ۵,۲۶۰  آغاز کرده بود هم اکنون با نرخ ۵,۱۹۰ ریال در حال داد وستد می باشد.
نوسان قیمت روبل روسیه
این نرخ گویای کاهش  ۱.۳۳ درصدی آن نسبت به هفته گذشته می باشد. گفتنی است بالاترین نرخ ثبت شده برای روبل روسیه در روز جاری ۵,۲۶۰ ریال و کمترین مقدار نیز ۵,۱۹۰ ریال بوده است.

آخرین تحولات قیمت ریال یمن

 

آخرین تحولات امروز بازارها، از ثبت قیمت ۱,۲۰۰ ریال برای ریال یمن خبر می دهند. این نرخ گویای کاهش قیمت ۷.۶۹ درصدی آن نسبت به ماه گذشته و همچنین افزایش ارزش ۲۰ درصدی آن نسبت به سال قبل می باشد.

آخرین تحولات قیمت ریال یمن

 

گفتنی است که بالاترین قیمت ثبت شده برای ریال یمن در روز جاری ۱,۳۰۰ ریال و پایین ترین نرخ نیز برابر با ۱,۲۰۰ ریال بوده است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.