تعطیلی مراکز شماره گذاری خودرو در سراسر کشور از فردا

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر  به نقل از فارس . در پی درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی و موافقت ستاد مقابله با کرونا مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل است. در اطلاعیه پلیس راهور آمده است: پلیس راهور در ایام گذشته سعی نمود خدمات خود به هموطنان را با رعایت

کد خبر : 2066
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اسفند 1398 - 19:19
تعطیلی مراکز شماره گذاری خودرو در سراسر کشور از فردا
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر  به نقل از فارس . در پی درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی و موافقت ستاد مقابله با کرونا مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

در اطلاعیه پلیس راهور آمده است: پلیس راهور در ایام گذشته سعی نمود خدمات خود به هموطنان را با رعایت اصول بهداشتی در مراکز شماره‌گذاری ارائه نماید اما برای پیشگیری از شیوع ویروس و تأمین ایمنی و سلامت مردم و کارکنان ، مقرر گردید مراکز شماره‌گذاری سراسر کشور از مورخ ۹۸.۱۲.۲۶ تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و هیچگونه خدماتی ارائه نگردد.

بر پایه این گزارش هموطنان عزیز می توانند خدمات مربوط به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک را به فرصت مناسبی در سال آینده موکول نمایند.

در پایان با توجه به پویش “در خانه بمانیم” ، پلیس راهور نیز در حمایت از این پویش به پرهیز سفرهای غیرضروری تأکید نموده و تقاضا می‌نماید به لحاظ کاهش بار ترافیک در معابر، بعضا با افزایش سرعت از سوی تعداد معدودی از رانندگان مواجع هستیم که زمینه ساز حوادثی از قبیل واژگونی‌ها و یا تصادفات سهمگین را فراهم می‌سازد. بنابراین توصیه پلیس به رعایت مقررات، به خصوص در این ایام از سال برای حفظ سلامتی و ایمنی هموطنان عزیز است.

پلیس راهور ناجا اعلام کرد: به منظور پیشگیری از  شیوع ویروس کرونا تمامی مراکز تایین پلاک و همچنین تعویض پلاک سرار کشور از فردا ۲۶ اسفند تا اطلاع ثانوی تعطیل است .

این کار پلیس راهور ناجا سبب می‌شود تا در مراکز تعویض پلاک کشور تردد کم شده تا مردم بایک دیگر تماس مستقیم نداشته باشند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.