انتخابات دوومیدانی دوباره برگزار می‌شود

Print Friendly, PDF & Email

براساس اعلام معاونت قهرمانی وزارت ورزش، انتخابات فدراسیون دوومیدانی دوباره برگزار می‌شود.

کد خبر : 2158
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1398 - 16:10
انتخابات دوومیدانی دوباره برگزار می‌شود
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر . مهدی علی نژاد در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت دوومیدانی اظهار داشت: این رشته در المپیک رشته ای است که هم ما سهمیه گرفتیم و هم امید به مدال وجود دارد. وزارت ورزش و جوانان تصمیمش بر این بود که شرایط اداره فدراسیون را با رئیس داشته باشد و به خاطر اینکه ثبات مدیریتی داشته باشیم و از بلاتکلیفی دوران سرپرستی خارج شویم، به خصوص در ایامی که نزدیک به المپیک هستیم، تصمیم بر این شد انتخابات را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا تمام تلاش خود را کردیم که یک مجمع انتخاباتی را بصورت قانونی برگزار کنیم و تمام تمهیدات لازم را هم اندیشیدیم. مجمع هم برگزار شد، در روز مجمع هم با توجه به جمیع جهات، مشکل خاصی را ملاحظه نکردیم و انتخابات شکل گرفت.

علی نژاد یادآور شد: بعد از انتخابات با بعضی اعتراضات توسط برخی افراد که حضور پیدا نکرده بودند و نمایندگانشان حضور داشتند، مواجه شدیم. آنها مدعی شدند که نمایندگان توسط خود این اشخاص معرفی نشدند که چند هیات این شرایط را داشتند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: در این هفت – هشت روز ابعاد مختلف موضوع را بررسی کردیم. با طرف های موضوع صحبت هایی داشتیم. بصورت موشکافانه و با دقت به خاطر حساسیتی که در قانونگرایی وزارت ورزش و جوانان دارد، موضوع را بررسی کردیم. نهایتا جمع بندی این شد که یکی از روسای هیات ها نامه معرفی که ارسال شده  از سوی دبیر هیات بوده، هرچند که بعد اعلام کرد آن نامه که دبیر معرفی شده مشکلی نداره اما بواسطه اینکه می خواهیم آیین نامه و ملاحظات قانونی را رعایت کنیم و قواعد و قوانین برای ما مهم است و اینکه در آن نامه که روز مجمع ارایه شده، رییس هیات امضا نکرده است؛ در نتیجه عملا ما یک رای را نمی توانیم منظور کنیم و این بدان معناست که اعضای حاضردر مجمع از دو سوم کمتر خواهد شد. هر چند اکثریت مجمع حضور داشتند اما چون الزام به دو سوم برای رسمیت یافتن است، جمع بندی این شد که انتخابات را تجدید کنیم. بنابراین با انتصاب سرپرست جدید سعی می کنیم انتخابات را در اولین فرصت برگزار کنیم.

علی نژاد گفت: وزارت ورزش تلاش کرد که فدراسیون دوومیدانی چون المپیکی است با ریاست اداره شود اما متاسفانه هم شرایط حاکم بر کشور به دلیل کرونا و هم اینکه تحریک بعضی از افراد خاص باعث شد که شرایط مجمع به گونه دیگری رقم بخورد اما آنچه برای ما مهم بود اینکه مجمع بدون جهت گیری به فرد یا نامزد خاص برگزار شد و کاملا بی طرف بودیم اما حالا شرایط به گونه ای شد که مجبور شدیم فدراسیون را با سرپرست در چند ماه آینده اداره کنیم. قطعا پشتیبانی های حرفه ای اداری و مالی وزارت ورزش و جوانان از این رشته زیبا و المپیکی ادامه خواهد داشت و به قهرمانان خودمان قول می دهم که هیچ نگرانی و دغدغه ای برای آنها وجود نخواهد داشت./فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.