جاده هراز به علت ریزش بهمن مسدود شد

جانشین رئیس پلیس‌راه ویژه شرق از تهران گفت: محور هراز از جنوب به شمال و شمال به جنوب به دلیل سقوط بهمن مسدود شد
کد خبر : 21989
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 - 21:33
جاده هراز به علت ریزش بهمن مسدود شد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، سرهنگ حسن فراهانی با اشاره به مسدود شدن محور، هراز اظهار داشت: ساعتی پیش به دلیل سقوط بهمن در محور هراز محدوده استان مازندران از طرف جنوب به شمال و شمال به جنوب مسدود شد.

وی افزود: با تداوم بارش برف سنگین در محور هراز و وجود احتمال خطر مجدد ریزش بهمن، تمام مسیرهای کوهستانی تا بازگشایی کامل محور هراز مسدود است.

جانشین رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران یادآور شد: هموطنان از سفر در این شرایط بحرانی خودداری کرده و در صورت الزام بودن سفر با تجهیزات کامل زمستانه از مسیر جایگزین محور فیروزکوه استفاده کنند.

فراهانی در پایان خاطرنشان کرد: عوامل امداد و راهداری در حال بازگشایی و کمک‌رسانی هستند و رانندگان از تردد در جاده هراز خودداری کنند، زیرا ممانعت پلیس برای برگشت مسافران در ابتدای محور هراز ترافیک و خطرات احتمالی را در پی دارد.

مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات در حاشیه بازدید از وضعیت گردنه قوچک و بخش‌های تابعه در پی استمرار بارش برف از بامداد دوشنبه تاکنون و شدت گرفتن آن در روز جاری ضمن اعلام این‌که تاکنون حادثه خطرآفرینی در سطح شهرستان گزارش نشده است اظهار داشت: تمامی نیروهای خدمات‌رسان و امدادی شهرستان آماده‌باش و عوامل راهداری مشغول پاکسازی معابر هستند.

وی با اشاره به حجم و گستردگی بارش‌ها افزود: تردد در تمامی جاده‌های اصلی و فرعی جریان دارد و برخی از جاده‌های روستایی که با اختلال در تردد مواجه شده‌اند، نیز با تلاش راهداران و دهیاران در حال پاکسازی هستند.

فرماندار شمیرانات در ادامه گفت: از سفرهای غیرضروری در سطح شمیرانات به‌ویژه به سمت لواسانات و رودبار قصران به سبب لغزندگی معابر و مخاطرات ناشی از بارش برف جلوگیری می‌شود.

ذاکریان در پایان خاطرنشان کرد: ضروری است شهروندان حین تردد در جاده‌های کوهستانی، زنجیر چرخ، لوازم ایمنی و خوراک و پوشاک گرم به همراه داشته باشند و پیش از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.