کسب رتبه اول در شاخص سود عملیاتی طرح‌های هفتگانه فولادی، توسط فولاد غدیر نی‌ریز

در همایش ارزیابی عملکرد مجتمع‌های هفتگانه فولادی (استانی)، مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز رتبه اول را در شاخص سود عملیاتی کسب کرد.
کد خبر : 22009
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 10:44
کسب رتبه اول در شاخص سود عملیاتی طرح‌های هفتگانه فولادی، توسط فولاد غدیر نی‌ریز
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، در نخستین همایش ارزیابی عملکرد مجتمع‌های هفتگانه فولادی (استانی) که در تاریخ ۱۰ و ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، با حضور معاون وزیر و رئیس هیأت‌عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و مدیران عامل طرح‌های فولادی و به میزبانی فولاد شادگان در اهواز برگزار شد، شرکت فولاد غدیر نی‌ریز موفق شد بر اساس ارزیابی‌های بعمل آمده و به سبب ارایه عملکرد درخشان، رتبه اول را در شاخص کسب سود عملیاتی، در بین هفت طرح فولادی زیرمجموعه شرکت ملی فولاد ایران، را در نخستین همایش ارزیابی شاخص‌های طرح‌های فولادی (استانی) کسب کند.

براساس این گزارش، در حالی که در سال جاری بدلیل محدودیت‌های انرژی مجتمع‌های فولادی، تولید واحد‌های آهن اسفنجی با کاهش مواجه شده و به تبع آن تحقق سود تقلیل یافته است، مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز موفق شد با تدابیر مناسب بالاترین سود را ایجاد نماید و رتبه اول این شاخص را در طرح‌های هفتگانه بدست آورد.

بر اساس این خبر، علاوه بر این، مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز توانست در شاخص‌های کیفیت محصول، فعالیت‌های مرتبط با روابط‌عمومی و همچنین واحد HSE رتبه دوم را از آن خود کند.

گفتنی است «نظارت و مورد محک قراردادن فعالیت‌های مجتمع‌های فولادی»، «ارتقای کارآمدی، بهره‌وری و شفافیت عملکرد»، «نظام‌مندسازی اقدامات جاری و برنامه‌های پیش رو» و «ایجاد انگیزه تلاش و بهره‌وری» در واحد‌های زیر مجموعه شرکت ملی فولاد ایران، از جمله اهداف برگزاری این همایش بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.