سرمربی تیم ملی کیست ؟

گزینه های داخلی فدراسیون فوتبال برای حضور در تیم ملی ایران مشخص شدند.
کد خبر : 22615
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 21:52
سرمربی تیم ملی کیست ؟
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، فدراسیون فوتبال این روزها با حساسیت بسیار بیشتری مذاکرات خود را برای انتخاب جانشین کارلوس‌کی‌روش در تیم ملی فوتبال کشورمان را پیگیری می‌کند.

بر همین اساس، در روزهای اخیر از مربیان داخلی مثل امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام، حسین فرکی و مهدی تارتار درخواست شده تا روز ۶ اسفند برنامه‌های خود را برای هدایت تیم ملی ارائه کنند.ضمن اینکه مذاکرات با این مربیان هم ادامه خواهد داشت.

البته فدراسیون فوتبال به موازات این موضوع، بررسی شرایط گزینه‌های خارجی را نیز پیش برده و از میان نفرات خارجی نیز چهره‌هایی مثل ژوزه مورایس، پاکو خمز و یک مربی اسپانیایی نیز جزو مهمترین گزینه‌های فدراسیون برای انتخاب مربی خارجی هستند.

با این شرایط احتمال دارد حتی پس از اتمام تاریخ مدنظر فدراسیون برای ارائه برنامه مربیان داخلی، نفرات دیگری نیز به این لیست اضافه شوند.

ظاهرا فدراسیون برای انتخاب سرمربی خارجی، مشغول بررسی آخرین شرایط انتقال پول به حساب آن‌ها است و احتمال دارد در صورت پیدا شدن راهکارهای لازم و دریافت پول از فیفا شانس سرمربی‌ خارجی برای به عنوان سرمربی تیم ملی بیشتر شود.

فدراسیون فوتبال در جلسه روز سه‌شنبه هیات رئیسه شرایط و برنامه‌های گزینه‌های داخلی را بررسی خواهد کرد و باید دید آیا در این روز جمع‌بندی‌های لازم برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی به قطعیت خواهد رسید یا خیر.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.