دکتر جمشیدی در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان پتروشیمی پردیس:

موفقیت‌های پردیس حاصل کار تیمی همه همکاران در بخش‌های مختلف سازمان است

مدیرعامل پتروشیمی پردیس در آغازین روز‌های سال ۱۴۰۲ با حضور در واحد‌های مختلف مجتمع و دفتر تهران، فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان را به همکاران و اعضای خانواده بزرگ پردیس تبریک گفت و از تلاش‌های شبانه روزی و خستگی ناپذیر آن‌ها در طول یک سال گذشته قدردانی نمود.
کد خبر : 23258
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 15:54
موفقیت‌های پردیس حاصل کار تیمی همه همکاران در بخش‌های مختلف سازمان است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، دکتر غلامرضا جمشیدی در این بازدید‌ها اظهار داشت: در سال گذشته پتروشیمی پردیس به موفقیت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف تولید و صادرات محصول دست یافت که بدون تردید این موفقیت‌ها حاصل تلاش‌های بی دریغ، همت بلند و مسئولیت پذیری تک تک همکاران عزیزم در بخش‌های مختلف سازمان است.

مدیرعامل پتروشیمی پردیس با اشاره به برخی دستاورد‌های بی نظیر پتروشیمی پردیس در سال گذشته اذعان کرد: آغاز عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی همت به عنوان اولین پروژه زیست محیطی صنعتی پتروشیمی ایران، کسب عنوان شرکت برتر صادرات گرای ایران در میان پانصد شرکت بزرگ کشور، کسب رتبه ۴۴ فروش از بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران با بیش از ۴۳ هزار میلیارد تومان فروش، ثبت رکورد ۱.۳ میلیارد دلار صادرات محصول (معادل هزینه ساخت ۳ فاز پتروشیمی پردیس)، معرفی به عنوان دومین شرکت پتروشیمی ارزآور کشور، رشد ۱۰۴ درصدی ارزش دلاری صادرات، افزایش ۱۱۹ درصدی فروش ریالی، افزایش ۱۰۰ درصدی سود خالص و بومی سازی بیش از ۹۷ درصد کاتالیست ها، رکورد ۱۵۰ روز تولید مداوم و پیوسته در واحد اوره فاز ۳ که برای اولین بار در مجتمع به ثبت رسیده، گوشه‌ای از دستاورد‌ها و افتخارات شرکت پتروشیمی پردیس در سال ۱۴۰۱ است که با تلاش شبانه روزی متخصصین و همکاران خستگی ناپذیرمان به ثمر رسیده است.

وی افزود: وظیفه خود دانستم که با حضور در بخش‌های مختلف سازمان از همه عزیزانی که در این ایام تعطیل حاضر به تحمل دوری خانواده‌های خود شده و به پایداری تولید کمک کردند تقدیر و تشکر کنم.

دکتر جمشیدی با تأکید بر اهمیت جایگاه سرمایه انسانی در افزایش بهره وری و دستیابی به رکورد‌های بی نظیر تولید و فروش اذعان کرد: همانطور که بنده بار‌ها عرض کرده ام نیروی انسانی خط قرمز من در سازمان است و امروز خوشحالیم پردیس به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در بهبود شرایط زندگی و افزایش سطح رفاه کارکنان در سطح منطقه شناخته شده است.

وی خطاب به مدیران و کارکنان پتروشیمی پردیس گفت: مانند یک ورزشکار و هوادار واقعی که به پیراهن تیم خود وفادار است شما عزیزان هم باید روی نام پردیس عِرق و غیرت داشته باشید تا این نام درخشان‌تر از همیشه در اوج بماند.

مدیرعامل پتروشیمی پردیس تأکید کرد: امیدوارم سال ۱۴۰۲ موفقیت‌های شرکت با همت، پشتکار و کار تیمی شما عزیزان دو چندان شود و نام پردیس همچنان بر قله‌های افتخار ایران و جهان بدرخشد.

دکتر جمشیدی در جریان بازدید نوروزی خود از بخش‌های مختلف مجتمع و دفتر تهران در گفتگو با مدیران و پرسنل به بررسی امکانات رفاهی و مشکلات کارکنان پرداخت و دستوراتی را برای برطرف شدن کمبود‌ها صادر نمود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.