بارش ‌پراکنده در اغلب شهرها از روزهای آینده

Print Friendly, PDF & Email

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز فردا یکم فروردین سامانه بارشی دیگر وارد کشور می‌شود، گفت: در هفته پیش‌رو در بسیاری از شهرها بارش پراکنده داریم و در برخی مناطق جنوب کشور بارش تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : 2344
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اسفند 1398 - 16:23
بارش ‌پراکنده در اغلب شهرها از روزهای آینده
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش  وقت خبر .صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز شاهد بارش پراکنده در مناطقی از شمال‌غرب هستیم و در ادامه فعالیت سامانه بارشی در دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، شمال‌شرق و شرق کشور و استان‌های یزد، فارس و کرمان بارش باران ادامه دارد.

وی افزود: روز آینده یکم فروردین ۹۹ در بخش‌هایی از شمال‌شرق و شرق کشور بارش باران داریم و سامانه بارشی به تدریج از کشور خارج می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: سامانه بارشی دیگری از اواخر وقت فردا جمعه وارد کشور می‌شود و موجب بارش پراکنده باران در غرب و شمال‌غرب کشور خواهد شد. این سامانه روز شنبه دوم فروردین کل غرب و جنوب کشور را در بر می‌گیرد، همچنین در شمال‌شرق نیز موجب بارش پراکنده خواهد شد.

ضیائیان اضافه کرد: روز یکشنبه ۳ فروردین بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد در اغلب مناطق کشور خواهیم داشت و به تدریج از نیمه غربی کشور ابرها کاهش می‌یابد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز دوشنبه ۴ فروردین در سواحل شرقی خزر و شمال‌شرق باران خواهیم داشت و در این مدت در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش به صورت برف است.

وی اضافه کرد: روزهای شنبه و یکشنبه بارش تگرگ در بخش‌هایی از جنوب کشور و ارتفاعات زاگرس مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد:‌از شنبه ۲ فروردین در نیمه غربی سواحل خزر و شمال‌غرب کشور دما ۴ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد همچنین روز یکشنبه ۳ فروردین کاهش ۴ تا ۸ درجه دما در نیمه غربی و نوار شمالی کشور در روزهای ۴ و ۵ فروردین کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در نیمه شرقی کشور خواهیم داشت.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۰ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد و اردبیل با کمینه دمای یک درجه بالای صفر سردترین مراکز استان خواهد بود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت:‌آسمان تهران فردا نیمه‌ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۲۱ و ۱۱ درجه خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد:‌امروز در تهران جهت باد شمالی و سرعت آن ۱۴ کیلومتر بر ساعت است همچنین دید افقی امروز در تهران ۱۰ کیلومتر و نم نسبی ۳۳ درصد است /فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.