پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز

به مناسبت فرارسیدن ۲ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

دکتر محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز، طی پیامی، فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.
کد خبر : 23561
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 - 13:52
به مناسبت فرارسیدن ۲ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران امروز بحمداللَّه فهرست بلندی از افتخارات، تجارب و نوآوری‌هافولاد ی نظامی، فنی و نیز مجموعه‌ای از نیرو‌های مخلص و متعهد و کارآمد و حزب‌اللهی را در اختیار دارد.

مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا

در آستانه دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد و نام معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) را گرامی می‌دارم که به تدبیر حکیمانه خویش شجره طیبه سپاه را بنیان نهاد تا با تحقق بخشیدن به آیه شریفه «وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم»، تحت فرماندهی عالی، ولی فقیه، پاسدار انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن باشد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بازوان قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همواره در حفظ تمامیت ارضی، عزت، استقلال و آزادی کشور خالصانه و با تمام وجود مجاهدت نموده و منادی خرسندی و سلحشوری برای اذهان امت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی شده است.

این روز یادآور گام‌های راسخ و استوار سبز جامگانی است که همواره در تاریخ ایران اسلامی حماسه آفریدند و مجاهدت‌های آنان در سال‌های پر مخاطره و پر افتخار حماسه و ایثار و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه بزرگ فولاد غدیر نی ریز که از برومندی این نهاد مقدس همواره متنعم می‌باشد، ضمن گرامیداشت این یادگار ماندگار رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به مثابه قوه محرکه جامعه در جهت اهداف و آرمان‏های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است را به همه سبز پوشان پر افتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران و به ملت غیور ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون خادمان این عرصه را خواستارم و امیدوارم در ظل توجهات باری تعالی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این نیروی مکتبی و مردمی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب همچنان بالنده و فزاینده، خوش بدرخشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.