آگهی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای پتروشیمی فن آوران به شماره ۰۲-۱۴۰۲

شرکت پتروشیمی فن آوران (سهامی عام) به شناسه ملی ۱۰۱۰۱۸۲۶۵۹۴ در نظر دارد انجام خدمات مشاور MC برای” واحد وینیل استات مونومر پتروشیمی فن آوران” را از طریق مناقصه عمومی (دو مرحله ای)، با شرایط ذیل و همچنین شرایط کیفی و خصوصی کار و نقشه‌های پیوست به شرکت مشاور رتبه ۱ در تخصص واحد‌های پالایشگاه نفت، گاز و صنایع پتروشیمی واجد شرایط و دارنده مجوز­های لازم واگذار نماید.
کد خبر : 23611
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 8:59
آگهی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای پتروشیمی فن آوران به شماره ۰۲-۱۴۰۲
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران شرکت پتروشیمی فن آوران (سهامی عام) به شناسه ملی ۱۰۱۰۱۸۲۶۵۹۴ در نظر دارد انجام خدمات مشاور MC برای” واحد وینیل استات مونومر پتروشیمی فن آوران” را از طریق مناقصه عمومی (دو مرحله ای)، با شرایط ذیل و همچنین شرایط کیفی و خصوصی کار و نقشه‌های پیوست به شرکت مشاور رتبه ۱ در تخصص واحد‌های پالایشگاه نفت، گاز و صنایع پتروشیمی واجد شرایط و دارنده مجوز­های لازم واگذار نماید.

ماده ۱) موضوع مناقصه: انجام خدمات مشاور MC برای” واحد وینیل استات مونومر پتروشیمی فن آوران” مطابق با اسناد مناقصه و شرح کار کیفی و خصوصی.

تبصره: موارد مندرج در اسناد مناقصه تا ۲۵% قابل افزایش یا کاهش از سوی مناقصه­ گزار می­ باشد.

ماده ۲) شرایط پیمانکار:

۱-داشتن شخصیت حقوقی.

۲-دارا بودن سابقه کار مفید، معتبر و مشابه با موضوع مناقصه و شرح کار.

– دارا بودن گواهینامه معتبر رتبه ۱ صلاحیت خدمات مشاوره در تخصص واحد‌های پالایشگاه نفت، گاز و صنایع پتروشیمی از سازمان برنامه و بودجه کشور

ماده ۳) زمان و محل تحویل اسناد مناقصه: اسناد مناقصه با ارائه درخواست کتبی به متقاضی ارائه می­ گردد. متقاضیان می­توانند از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۱ لغایت روزشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ساعت ۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ برای تحویل اسناد مناقصه به نشانی زیر مراجعه نمایند:

– تهران، خیابان گاندی جنوبی – خیابان شهید پالیز وانی (هفتم) پلاک ۱۸- آقای عرفانی

ماده ۴) مهلت و محل تحویل پاکات: متقاضیان می­بایست پاکت­های الف، ب و ج را حداکثر تا ساعت ۱۴ روزیکشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۷ در قبال دریافت رسید، تحویل اداره حراست دهند. در خصوص محتوات پاکات و نحوه تنظیم آن‌ها در اسناد به صورت مفصل توضیح داده شده است.

تبصره: به تقاضا‌ها و پیشنهاد‌های مغایر یا غیر منطبق با شرایط مناقصه، ناقص، مبهم، مشروط، مخدوش، فاقد و یا دارای کسری مبلغ چک/ وجه التزام یا فاقد شرایط – که تشخیص این موارد با کمیسون معاملات شرکت مناقصه گزار است – و همچنین به پیشنهاد‌هایی که پس از موعد مقرر تسلیم گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ماده ۵) زمان و محل بازگشایی پاکتها: در جلسه کمیسیون معاملات و طبق برنامه زمان­بندی دبیر کمیسیون، بدون حق حضور مناقصه­گران محترم.

ماده ۶) سپرده شرکت در مناقصه: سپرده شرکت در مناقصه معادل ۸، ۵۶۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال (هشت میلیارد و پانصد و شصت میلیون ریال) بصورت ضمانت نامه بانکی با اعتبار سه ماهه و قابل تمدید و بدون قید و شرط صادره از بانک‌های دولتی یا خصوصی به جز بانک‌های در شرف ادغام و یا چک تضمین شده بانکی در وجه شرکت پتروشیمی فن آوران می­باشد.

ماده ۷) هزینه­‌های جنبی: چاپ آگهی ­ها و هزینه ­های جنبی به عهده برنده­‌ی مناقصه می­ باشد.

ماده ۸) نصاب شرکت در مناقصه: حداقل نصاب شرکت در مناقصه، رسیدن سه پیشنهاد به مرحله بازگشایی پاکت ج می­ باشد.

ماده ۹) ماهیت مناقصه از لحاظ حقوقی: فرایند مناقصه به هیچ عنوان ایجاب محسوب نمی­شود و تا قبل از انجام تمامی مراحل ذکر شده در اسناد و آیین نامه شرکت پتروشیمی فن آوران، هیچ تعهدی برای شرکت ایجاد نمی ­گردد و شرکت در قبول و یا رد هر کدام و یا کلیه پیشنهادات واصله بدون ارائه هیچگونه توضیحی مختار می­ باشد.

ماده ۱۰) هزینه خرید اسناد مناقصه مبلغ ۴، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال (چهار میلیون ریال) می‌باشد، که باید به شماره حساب شبا بانک تجارت ۷۷۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۶۰۹۴۳۱۰۰۴۹ IR واریز و اصل فیش را تحویل و اسناد دریافت نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.