دومین مانور سالیانه مجتمع پتروشیمی جم در واحد PE برگزار شد

دومین مانور دوره‌ای سال ۱۴۰۲ مجتمع پتروشیمی جم در طبقه دوم ناحیه پلیمر واحد PE برگزار شد.
کد خبر : 23962
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 13:25
دومین مانور سالیانه مجتمع پتروشیمی جم در واحد PE برگزار شد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ مانور آمادگی و واکنش در شرایط اضطراری واحد PE، با موضوع وقوع نشتی پروپان از فلنج لاین ورودی بخش شل مبدل E-۳۰۱۴ در واحد PE برگزار شد.

این مانور با هدف ارزیابی نحوه اقدامات کنترلی تیم آتش‌نشانی، به ویژه عملیات رقیق‌سازی در طبقات پلیمر؛ ارزیابی عملکرد کلیه گروه‌های درگیر در حادثه و ارزیابی تیم لجستیک (خدمات اداری) صورت گرفت.

از نقاط قوت مانور واحد PE، سرعت عمل خوب پرسنل بهره‌برداری و ایمنی در مواجهه با شرایط اضطراری، انتقال اطلاعات فرآیندی دقیق و کامل توسط مسئول عملیات واحد به فرمانده حادثه، استفاده مناسب و کامل نیرو‌های آتش‌نشانی از تجهیزات استحفاظی، نحوه اجرای روش‌های تاکتیکی مناسب توسط مسئول عملیات واحد مطابق با اقدامات کنترلی تعریف شده واحد و سرعت عمل و جدیت مناسب واحد خدمات اداری در امور محوله بوده است.

گفتنی است در نشست پایانی مانور ضمن ارائه نقاط قوت، فرصت‌های بهبود و پیشنهادات؛ ارزیابی‌های افسر حراست، افسر لجستیک، بهداشت و درمان، موضوعات ایمنی، نحوه اعلام و اعزام تیم آتش‌نشانی، نحوه تصمیمات استراتژیک، تاکتیکی و اجرا، تیم فرماندهی و تیم تعمیرات مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.