مدیرعامل بانک رفاه کارگران تاکید کرد

ضرورت حمایت شبکه بانکی از صنعت نفت، گار و پتروشیمی

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دارای کارکرد‌های بسیار اثربخشی در اقتصاد و صنعت کشور است و با توجه به نقش ارزآوری این صنعت، ضرورت دارد تا شبکه بانکی بیش از پیش از آن حمایت کند.
کد خبر : 24161
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 خرداد 1402 - 15:44
ضرورت حمایت شبکه بانکی از صنعت نفت، گار و پتروشیمی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی با بیان این مطلب در حاشیه بازدید از بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی از آمادگی بانک رفاه به منظور حمایت از این صنعت خبر داد و گفت: این بانک در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، وظیفه خود می‌داند از رونق تولید در کشور حمایت کند و در این راستا حمایت از واحد‌های تولیدی فعال در صنعت نفت، گار و پتروشیمی از جمله رویکرد‌های اصلی بانک رفاه در سال جاری است.

وی به ابزار‌های حمایتی بانک رفاه کارگران از صنعت نفت، گاز و پتروشیمی اشاره کرد و گفت: تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای، استفاده از ابزار‌های تعهداتی، بهره گرفتن از محصولات و خدمات نوین بانکی و. از جمله ابزار‌های این بانک به منظور حمایت از این صنعت است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به شعار سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: سال جاری به تدبیر مقام معظم رهبری تحت عنوان “مهار تورم و رشد تولید” نامگذاری شده است و بانک رفاه کارگران در این سال همچون سال‌های گذشته از تمام ظرفیت‌های خود به منظور حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی بهره خواهد برد تا به سهم خود در راستای تحقق اهداف این شعار عمل کند.

وی افزود: از جمله راهکار‌های تحقق اهداف این شعار حمایت از صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و فراهم آوردن بستر توسعه این صنعت است.

دکتر للـه‌گانی در پایان تصریح کرد: حمایت از صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به تحرک بخشیدن به سایر بخش‌های اقتصادی کشور و در نهایت به تحقق یافتن اهداف برنامه‌های توسعه‌ای منجر می‌شود که از نتایج آن افزایش اشتغال و ارزآوری در شرایط تحریمی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.