بلیت پرواز اربعین از کجا بخریم؟

Print Friendly, PDF & Email

در حالی فروش بلیت پروازهای اربعین از چند روز پیش شروع شده که مردم باید بلیت هواپیما را صرفاً از ۱۸ نماینده رسمی شش شرکت هواپیمایی بخرند و فروش اینترنتی ممنوع است.

کد خبر : 243
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مهر 1398 - 7:50
بلیت پرواز اربعین از کجا بخریم؟
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، پروازهای اربعین حسینی(ع) از ۲۰ مهر آغاز می‌شود و تا ۳۰ مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت و برای این ایام ۷۲۱ مجوز پرواز صادر شده است.

فروش بلیت منوط به انجام هماهنگی‌های لازم با فرودگاههای مبدأ، مقصد و تعیین دقیق زمان پروازهاست، بر همین اساس فروش شرکت‌ها به‌تدریج آغاز شده است.

همچنین به‌منظور ساماندهی و جلوگیری از اختلال در فروش بلیت پرواز ایام اربعین، سازمان هواپیمایی کشوری لیست ۱۸ نماینده رسمی فروش بلیت پروازهای ایام اربعین را جهت رفاه متقاضیان با ذکر آدرس و شماره تلفن‌های آن مراکز منتشر کرد.

گفتنی است؛ نرخ بلیت‌های یک‌طرفه در مسیرهای تهران ــ نجف یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و در مسیر مشهد ــ نجف یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و نرخ بلیت پروازهای تهران ــ نجف ــ تهران و تهران ــ بغداد ــ تهران ۲.۲ میلیون تومان و نرخ بلیت مشهد ــ نجف ــ مشهد و مشهد ــ بغداد ــ مشهد ۲.۸ میلیون تومان تعیین شده است.

لازم به ذکر است؛ هرگونه فروش بلیت هواپیما خارج از نرخ‌های اعلام‌شده تخلف محسوب می‌شود و ضروری است مسافران از خرید بلیت از مراکز غیرمجاز خودداری کنند و  در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری به‌نشانی www.cao.ir اعلام کنند و با هر گونه تخلف برخورد خواهد شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.