بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال زیان طی ۳ ماه / بانک دی قربانی چه مدیریتی است؟

Print Friendly, PDF & Email

  به گزارش “وقت خبر“اوضاع در بانک دی اصلا روبراه نیست. این موضوع با یک نگاه گذارا به صورتهای مالی این بانک کاملا پیداست و امیدواریک محمدرضا قربانی درباره ی اتفاقات بانک دی توضیح مشخصی داشته باشند. بانک دی تنها در سه ماهه ی نخست از سال جاری بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال به

کد خبر : 273
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 4:47
بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال زیان طی ۳ ماه / بانک دی قربانی چه مدیریتی است؟
Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش “وقت خبر“اوضاع در بانک دی اصلا روبراه نیست. این موضوع با یک نگاه گذارا به صورتهای مالی این بانک کاملا پیداست و امیدواریک محمدرضا قربانی درباره ی اتفاقات بانک دی توضیح مشخصی داشته باشند.

بانک دی تنها در سه ماهه ی نخست از سال جاری بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال به مجموع زیان انباشته اش اضافه شده تا نسبت به پایان سال ۹۷ به میزان ۱۵ درصد زیان انباشته اش رشد داشته باشد و حالا با مجموع ۹۴.۹۷۱ میلیارد زیان در شرایط بدی قرار گیرد. این میزان زیان در مقایسه با سه ماهه سال ۹۷ افزایش ۶۵ درصدی داشته که بسیار افزایش چشمگیری است.

سود هرسهم این بانک نیز نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ کاهش ۹ درصدی را ثبت کرده است. در آمدهای مشاع و غیر مشاع که برای بانکها بسیار حائز اهمیت است در بانک دی نسبت به سه ماهه ی ۹۷ به ترتیب کاهش ۳۴ و ۱۵ درصدی دارد.موجودی نقد و دارائیهای بانک دی نیز کاهش ۱۴ و ۶ درصدی را در خود جای داده اند و با این وضعیت باید از محمدرضا قربانی مدیرعامل این بانک پرسید بانک دی قربانی چه مدیریتی است ؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.