برگزاری آزمون‌های علوم پزشکی پس از عادی شدن شرایط

Print Friendly, PDF & Email

مشاور معاونت آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه آزمون‌های علوم پزشکی پس از عادی شدن شرایط برگزار خواهد شد، گفت: ترم تحصیلی جاری حذف نمی‌شود و ادامه تحصیل دانشجویان متوقف نخواهد شد.

کد خبر : 2972
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 فروردین 1399 - 18:03
برگزاری آزمون‌های علوم پزشکی پس از عادی شدن شرایط
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر . حسین قنبری مشاور معاونت آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به جلسه ویدئو کنفرانس معاونان آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی با علی اکبر حق‌دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت و مدیران ستادی که با هدف رایزنی در خصوص بررسی پیشنهادات و سناریوهای مختلف در مورد نحوه ادامه فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌ها برگزار شد، گفت: در این جلسه پیشنهادات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با در نظر گرفتن سناریوهای مختلف ارائه و مقرر شد پس از جمع بندی این پیشنهادات توسط معاونت آموزشی جهت تصمیم گیری نهایی به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارایه شود.

قنبری گفت: تاکید اصلی حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت بر حفظ کیفیت آموزش دانشگاه‌های علوم پزشکی است و ملاحظات اصلی این است که آموزش دانشجویان با کمترین لطمه ادامه پیدا کند.

وی افزود: تصمیم بر این شد که دانشگاه‌ها برنامه‌های آموزشی خود را بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و با استفاده حداکثری از تمام ابزارهای موجود ادامه دهند و با در نظر گرفتن سناریورهای مختلفی که پیش روی ما است؛ طوری برنامه ریزی شود که حتی الامکان لطمه‌ای به آموزش دانشجویان و پیشرفت تحصیلی آنها در مقاطع مختلف وارد نشود.

مشاور معاونت آموزشی وزارت بهداشت اضافه کرد: تصمیمات لازم در خصوص نحوه ادامه ترم تحصیلی و برگزاری آزمون‌هایی که لغو شده است را پس از تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اجرایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین مصوبه نشست معاونان آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی این است که ترم تحصیلی جاری حذف نمی‌شود و آزمون‌های علوم پزشکی در آینده پس از عادی شدن شرایط برگزار خواهد شد و ادامه تحصیل دانشجویان متوقف نخواهد شد.

قنبری یادآور شد: همچنین مقرر شد یک سری اختیارات به کلان مناطق آمایشی و دانشگاه‌ها داده شود که بتوانند با توجه به شرایط خاص منطقه خود تصمیم گیری کنند.

 مشاور معاونت آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: ممکن است در فضای مجازی و در بین دانشجویان گمانه زنی‌هایی مبنی بر تاریخ‌های احتمالی آزمون‌ها یا شرایط خاص آموزشی در شرایطی که هنوز با همه‌گیری ویروس کرونا مواجه هستیم، مطرح شود اما هیچ کدام از این گمانه زنی‌ها مستند نیست و از سوی مراجع رسمی وزارت بهداشت تایید نشده است.

فارس / نبض بازار

پزشکی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.