سردار دقیقی: از هیچ شخص و سازمانی نام نبردم

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش “وقت خبر” روز قبل یکی از سایتها گزارشی را در خصوص پتروشیمی ها منتشر کرد. این گزارش که دوبخش داشت در بخش اول به صورت مصداقی به برخی پتروشیمی ها و افراد اشاره شده و در بخش دوم مصاحبه ای را از سردار دقیقی منتشر کرد که در آن به موارد کلان و

کد خبر : 311
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1398 - 11:42
سردار دقیقی: از هیچ شخص و سازمانی نام نبردم
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش “وقت خبر” روز قبل یکی از سایتها گزارشی را در خصوص پتروشیمی ها منتشر کرد. این گزارش که دوبخش داشت در بخش اول به صورت مصداقی به برخی پتروشیمی ها و افراد اشاره شده و در بخش دوم مصاحبه ای را از سردار دقیقی منتشر کرد که در آن به موارد کلان و کلی و برخی ابهامات پرداخته شده و هر مخاطبی به راحتی متوجه می شود که ارتباطی بین بخش اول و دوم این گزارش وجود ندارد. خبرنگار وقت خبر با فهمیدن این موضوع با سردار دقیقی مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران تماس گرفت.

سردار دقیقی ضمن ابراز بی اطلاعی از بخش اول خبر گفت: من موارد کلی را بیان کردم و از هیچکدام از پتروشیمی ها نام نبردم حتی وقتی خبرنگار این سایت از برخی افراد و برخی پتروشیمی ها صحبت کرد بنده گفتم من از این موارد خبر ندارم و می توانم کسب اطلاع کنم و بعد در این خصوص گفتگو کنیم.

با این حساب چند سؤال مطرح می شود که چرا با وجود این موضوع همکاران رسانه ای در این سایت با اضافه کردن بخشی به این مصاحبه سعی در جهت دادن به افکار عمومی داشتند و چرا با وجود پیام روشن سردار دقیقی باز هم تلاش کردند که سعی در اشاره به یکی دو پتروشیمی بخصوص داشته باشند و چرا اصلا به جمله مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران مبنی بر بی اطلاعی از افراد مورد بحث این سایت اشاره ای نشده؟

رسم اخلاق و امانتداری در رسانه ها از ارکان اصلی فعالیت رسانه ای و مطبوعاتی است که اگر از آن دور شویم دیگر اقبالی به سوی رسانه ها و بحث اطلاع رسانی وجود نخواهد داشت و باید این موضوع نصب العین همه همکاران رسانه ای باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.