وزارت اقتصاد درباره انتخاب مدیرعامل بیمه ایران توضیح دهد

Print Friendly, PDF & Email

بیمه ایران چند وقتی است که با سرپرست اداره می شود موضوعی که در بسیاری از نهادهای دولتی ما متأسفانه بعد از استعفاء یا برکناری مدیرعامل اتفاق می افتد. به گزارش “وقت خبر“بیمه ایران تنها بیمه ی دولتی کشور چند وقتی است که به دست دکتر رضایی به عنوان سرپرست مدیریت می شود. به همین

کد خبر : 350
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1398 - 11:37
وزارت اقتصاد درباره انتخاب مدیرعامل بیمه ایران توضیح دهد
Print Friendly, PDF & Email

بیمه ایران چند وقتی است که با سرپرست اداره می شود موضوعی که در بسیاری از نهادهای دولتی ما متأسفانه بعد از استعفاء یا برکناری مدیرعامل اتفاق می افتد.

به گزارش “وقت خبر“بیمه ایران تنها بیمه ی دولتی کشور چند وقتی است که به دست دکتر رضایی به عنوان سرپرست مدیریت می شود. به همین خاطر و به منظور کسب اطلاع از انتخاب مدیرعامل خبرنگار وقت خبر با سادات میر مدیر روابط عمومی بیمه ایران تماس گرفت. سادات میر با بیان این موضوع که اداره کردن بیمه ایران با سرپرست منع قانونی ندارد گفت: وزارت امور اقتصاد و دارائی به عنوان رئیس مجمع بیمه ایران  متولی انتخاب مدیرعامل است و در حوزه ی اختیارات بیمه ایران نیست که در این موضوع ورود کند. وی درباره ی مدت زمان احتمالی انتخاب مدیرعامل نیز گفت: دکتر رضایی به تازگی به سرپرستی این بیمه انتخاب شده و نمی توان در این باره اظهار نظر کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.