کرونا مصرف چه محصولاتی را در میادین میوه و تره بار افزایش داد؟

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری از افزایش ۴۱ درصدی فروش محصولات میادین میوه و تره بار در فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: مرکبات از بیشترین تقاضا فروش برخوردار بود.

کد خبر : 3653
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردین 1399 - 13:37
کرونا مصرف چه محصولاتی را در میادین میوه و تره بار افزایش داد؟
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر  مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه در فروردین ماه مرکباتی همچون پرتقال، لیموتُرش و لیموشیرین در میادین میوه و تره بار با افزایش تقاضا رو به رو بودند، افزود: با وجود افزایش تقاضا، با تدابیر و تمهیداتی که پیش از آغاز سال جاری به کار گرفته بودیم، تلاش کردیم تا نیاز شهروندان به این محصولات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهروندان همزمان با شیوع ویروس کرونا به خرید انواع مرکبات و محصولاتی همچون سیر و پیاز روی آوردند و حتی محصولی همچون زنجبیل نیز در سبد خرید خانواده‌ها قرار گرفت، اظهار کرد: به همین دلیل، مرکبات، سیر و پیاز را می‌توان از محصولات پرطرفدار دوران کرونا نام برد.

راد با بیان اینکه البته فروش محصولاتی همچون سیب درختی اعم از سیب زرد و قرمز، سیب زمینی و موز نیز در فروردین ماه از افزایش قابل ملاحظه‌ای برخوردار بودند، تصریح کرد: تأمین این محصولات در قالب عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار و تمدید طرح فروش نوروزی و ارائه خدمات بدون وقفه میادین میوه و تره بار در ایام نوروز، بر روی کنترل قیمت این محصولات در سطح شهر مؤثر بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه فارغ از اینکه شهروندان نسبت به کدام محصولات اقبال بیشتری دارند و از چه محصولی کمتر استقبال می‌کنند، میادین میوه و تره بار انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات و نیز سایر کالاهای مورد نیاز شهروندان را عرضه می‌کنند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به عمل آورده‌ایم تا فاصله ۴۰ درصدی اختلاف قیمت میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت‌های سطح شهر را برای کمک به اقتصاد خانوارهای پایتخت حفظ کنیم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.