روزهای روشن آینده با تفکر آینده

Print Friendly, PDF & Email

با شیوع وبیروس کرونا در کشور و با افزایش روافزون تعداد میتلایان متأسفانه خیلی زود بیمارستانهای کشور با مشکل کمبود تخت مواجه شدند البته این مسئله هرگز به معنی کوتاهی و قصور نیست بلکه کمبود تخت های بیمارستانی به دلیل تعدد مراجعه کنندگان به این مراکز بود.

کد خبر : 3819
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فروردین 1399 - 13:01
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از نبض بازار ، با شیوع وبیروس کرونا در کشور و با افزایش روافزون تعداد میتلایان متأسفانه خیلی زود بیمارستانهای کشور با مشکل کمبود تخت مواجه شدند البته این مسئله هرگز به معنی کوتاهی و قصور نیست بلکه کمبود تخت های بیمارستانی به دلیل تعدد مراجعه کنندگان به این مراکز بود. متأسفانه عدم اجرای قرنطینه به شکل درست از همان ابتدای شیوع کووید ۱۹ سبب شد تا بحران کمبود تخت های بیمارستانی به مشکلی همه گیر تبدیل شود هرچند که برخی از استانها مانند یزد با اتخاذ تدابیر درست مانع از گسترش بیشتر ویروس کرونا شدند. در این میان نباید به بسیج مردمی که در آن همگی با هر توانی در خدمت سلامت عمومی بودند غافل شد اما این مسئله مانع از برطرف شدن مشکل نبود تخت در بیمارستانها نشد و باید برای آن چاره ای اندیشیده می شد. از طرقی هزینه های اینکار در شرایطی که دولت با حداکثر ظرفیت برای مقابله آماده شده بود بالا برآورد میشد و در ثانی مکان مناسب برای در اختیار گذاشتن کم بود از طرفی نوع انتقال ویروس کرونا انتخاب مکان مناسب را با چالش روبرو می کرد. بانکهای کشور از جمله بانک آینده که از همان روزهای نخست و شاید پیش از بسیاری از بانکها در جهت رفاه حال مشتریان خود سبک خدمات خود را تغییر داده در این بحران نیز کنار مردم ماندند. افزایش سقف کارت به کارت ، افزایش سقف برداشت و… اقداماتی بود که بانک آینده پیش از بسیاری از بانکهای خصوصی نسبت به آن اقدام کرد.

در ادامه اقدامات بانک آینده در جهت مقابله با کووید ۱۹ شاهد حرکتی تحسین برانگیز بودیم. این بانک موفق شد طی برنامه‌ریزی‌های صورت‌پذیرفته و نیز هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ستاد کل نیروهای مسلح و دیگر نهادهای مربوط، مرکز نمایشگاهی و سالن یکپارچه مجموعه ایران‌مال خود را در کم‌تر از یک‌هفته به بیمارستانی مدرن با ظرفیت ۳۰۰۰ تختخواب تبدیل کند. این مسئله که در جهت ایفای نقش مسئولیتهای اجتماعی این بانک انجام شد بصورت کاملا خودجوش و بدون سفارش تهاد یا سازمانی خاص بود آن هم در مجموعه ای که شاید به جهت نوع کاربری حساسیت های زیادی را بعداً ایجاد می کرد اما این موضوع چیزی از اراده کسی برای خدمت کم نکرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.