مدیر عامل بانک رفاه کارگران/ مشارکت مشتریان در استفاده از خدمات غیر حضوری قابل تقدیر است

Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل بانک رفاه کارگران از همراهی و مشارکت مشتریان در استفاده بیش از پیش از خدمات غیر حضوری در شرایط حساس کنونی قدردانی کرد.

کد خبر : 3873
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردین 1399 - 10:57
مدیر عامل بانک رفاه کارگران/ مشارکت مشتریان در استفاده از خدمات غیر حضوری قابل تقدیر است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک رفاه ضمن تبریک سال نو به کارکنان و مشتریان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان گرامی از اولویت های این بانک بوده و در همین راستا ارائه خدمات غیر حضوری بانکی همچون اینترنت بانک، موبایل بانک، همراه کارت، تبلت بانک، همبانک و تلفنبانک رفاه و همچنین مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) به شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ به اجرا گذاشته شد که همراهی و استقبال مشتریان را در پی داشت.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: مشارکت و همراهی خوب مشتریان در استفاده از خدمات غیر حضوری قابل تقدیر است و نشان از شخصیت والای مشتریان ارجمند دارد که همواره با درک شرایط، مجموعه بانک رفاه کارگران را در ارائه خدمات مطلوب یاری می کنند.
لـله گانی در پایان اظهار داشت: امیدوارم با همت و تلاش مسئولان و همراهی و همدلی هم وطنان و مشتریان گرامی هر چه زودتر این شرایط سخت و حساس را به سلامت پشت سر بگذاریم تا بتوانیم در سالی که به نام “جهش تولید” نام گذاری شده است، گام های اساسی در مسیر رشد و توسعه کشور برداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.