بانک رفاه به بورس وارد می شود

Print Friendly, PDF & Email

مطئمناً بازار سرمایه و بورس کالا یکی از منابعی است که در آن می توان امیدوار به جبران کمبودها بود. دولت و سازمانهای مختلف با حمایت از این بازار و بالا بردن چرخه نقدینگی توانایی محقق کردن درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در لایحه بودجه سال ۹۹ را خواهند داشت

کد خبر : 3909
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فروردین 1399 - 12:41
بانک رفاه به بورس وارد می شود
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از  نبض بازار ، وضعیت سخت اقتصاد در روزهایی که به خبرهای بهتری از این حوزه احتیاج داشتیم نگرانی های زیادی را به وجود آورده در این میان کاهش جهانی قیمت نفت و نیز محدودیتهایی که در این باره در مورد کشورشان همواره اعمال میشود مزید برعلت شده تا به دنبال راه حل های جدیدتری برای رفع این چالش بزرگ باشیم. متأسفانه لایحه بودجه سال ۹۹ نیز با همه کم و کاستیهایش به بررسی کمیسیون تلفیق نرسید و به شورای نگهبان ارجاع داده شد. لایحه ای که گفته می شود ایرادات اساسی به آن وارد است اما با اینهمه به شورای نگهبان رفت و حالا باید منتظر بود و دید که چه چیزی در انتظار این لایحه است. افزایش درآمد مالیاتی ، درآمد از طریق فروش اموال مازاد و اوراق دولتی از جمله دغدغه هائیست که درباره بودجه سال ۹۹ مطرح است و از این جهت باید همه ظرفیتها در اختیار باشند تا برای حل این مشکل بهترین راهکار اتخاذ شود. مطئمناً بازار سرمایه و بورس کالا یکی از منابعی است که در آن می توان امیدوار به جبران کمبودها بود. دولت و سازمانهای مختلف با حمایت از این بازار و بالا بردن چرخه نقدینگی توانایی محقق کردن درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در لایحه بودجه سال ۹۹ را خواهند داشت. اما این توانایی چگونه ایجاد می شود. اقتصاد کشور همواره در حوزه هاو بزنگاههای مختلف بال نظام بانکی را همراه خود داشته و می توان با استفاده از تسهیلات بانکی به فعالان بازار سرمایه و بورس کالا این موضوع را به هدف نزدیک کرد. اتفاقی که بانک رفاه را باید پیشقدم در آن دانست.

بانک رفاه با هدف حمایت از بخش تولید و سازمانهای خصوصی و نیز در جهت تسهیل روند معاملات که رکن اصلی آن تمکن مالی است اقدام به پرداخت تسهیلات بانکی به فعالان این بخش کرده تا از این جهت کمک بزرگی به بخش سرمایه کشور صورت گرفته باشد. این حرکت بانک رفاه که موجب تقویت استراتژیک اقتصاد می شود توانایی توسعه به سایر بانکهای کشور را دارد تا از طریق اعطای تسهیلات به فعالان این بخش مهمترین امیدواری اقتصاد کشور حمایت بیشتری شود. در حال حاضر از صدها هزار شرکت ثبت شده در کشور حدود ۶۰۰ شرکت در بورس حضور دارند که هرکدام از آنها با داشتن تعداد زیادی از سهم می توانند نقش تعیین کننده ای در معادلات اقتصادی کشور داشته باشند.

سرمایه‌گذاری در بورس راهی برای تقویت تولید و مشارکت در اقتصاد کشور است، همچنین فرهنگ سهامداری در بورس راهی به سمت توزیع درآمد، شفافسازی و نیز احساس تعلق مردم نسبت به کشور به شمار می‌رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.