شهرداری تهران در خصوص انتصابهای اخیر پاسخگو باشد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش “وقت خبر“در چندوقت اخیر شهرداری تهران محل انتصابهای عجیب و غریبی است که با توجه به گرایش سیاسی اهالی ساختمان بهشت نه تنها که بعید به نظر می رسید بلکه حتی گزینه های نزدیک به چنین انتصابهایی نیز مد نظر نمی توانست قرار گیرد. اسم شهرداری تهران زمانی بیشتر بین مردم شنیده شد

کد خبر : 3952
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 19:29
شهرداری تهران در خصوص انتصابهای اخیر پاسخگو باشد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش “وقت خبر“در چندوقت اخیر شهرداری تهران محل انتصابهای عجیب و غریبی است که با توجه به گرایش سیاسی اهالی ساختمان بهشت نه تنها که بعید به نظر می رسید بلکه حتی گزینه های نزدیک به چنین انتصابهایی نیز مد نظر نمی توانست قرار گیرد. اسم شهرداری تهران زمانی بیشتر بین مردم شنیده شد که در زمان قالیباف حرف از واگذاری املاک نجومی شد و شاید اولین موج شفافیت بعد از سالها فعالیت این سازمان در آن سالها شکل گرفت و امیدوار بودیم که ادامه داشته باشد. اما باید بپیذیریم که این مسئله اتفاق نیفتاده زیرا نگاهی به اسامی افراد منصوب شده در سمتهای مختلف بخوبی نشان می دهد که همانطور که در زمان قالیباف موضوع تراکم فروشی در این شهرداری تهران مطرح حالا باید بحث گرایش فروشی را بررسی کرد. هرچند که ملاک عملکرد افراد مواضع سیاسی آنان نیست بلکه عملکرد آنانست اما نگاهی به عملکرد برخی از چهره ها نشان می دهد که می شد در انتخاب برخی از افراد دقت بیشتری داشت. در این صورت ایکاش شراطی فراهم شود تا علت انتصاب برخی افراد در سامانه شفافیت شهرداری تهران اعلام گردد. یا کسی در سامانه شفافیت شهرداری تهران قائل به پاسخگویی به برخی از ابهامات می شد.

لیست قالیباف در تهران رأی آورد و در مجلس جدید باید چهره هایی مانند قالیباف ، میرسلیم ، زاکانی و حاجی بابایی برای ریاست مجلس باهم رقابت کنند. چندوقت بعد از انتخاب لیست قالیباف در شهرداری تهران شاهد هستیم ‏مناف هاشمی استاندار سابق گلستان که فروردین ۹۸، هنگام وقوع سیل ویرانگر در استان تحت مدیریتش خارج از کشور بود و به همین دلیل به دستور اسحاق جهانگیری برکنار شد، امروز با حکمی از پیروز حناچی با این وصف «نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران شد. پیش از این نیز حناچی امرودی را که در دوره قالیباف معاون فرهنگی و اجتماعی بود به عنوان رئیس سازمان فرهنگی شهرداری منصوب کرده بود. و حالا در جدیدترین انتصاب شاهد هستیم محمد رئوف قادری مدیرعامل شرکت بهره برداری نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، با صدور حکمی کامبیز معتمد وزیری را به سمت معاونت امور نمایشگاهی این نمایشگاه منصوب کرد. کسی که در جریان برنجهای آلوده زیاد اسمش شنیده شد.

سال ۸۸ موضوع برنجهای آلوده موجی از مطالبه گری را به راه انداخت اما شرایط ملتهب آن زمان اجازه پرداخت بیشتر به ماجرا را نداد اما در سال ۹۴ این موضوع مجدد مورد بررسی قرار گرفت و در جریان آن بسیاری از مدیران استعفا دادند و یا عزل شدند. حالا یکی از آن مدیران که در برنجهای آلوده خیلی اسمش شنیده شد سمت معاونت گرفته و وجه اشتراک همه این حکمها نیز نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند این افراد است باید از حناچی پرسید چنین گزینشهایی کی پایان می گیرد؟

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.