بانک رفاه اعلام کرد/دریافت رمز دوم پویای کارت از طریق پیامک در سامانه موبایل بانک رفاه امکان پذیر شد

Print Friendly, PDF & Email

امکان دریافت رمز دوم پویا (یکبار مصرف) کارت از طریق پیامک در تراکنش های انتقال وجه کارت به کارت سامانه موبایل بانک رفاه برای سیستم عامل‌های Android و iOS فراهم شد.

کد خبر : 3982
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 - 15:12
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از  روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای محدودیت استفاده از رمز دوم ایستای کارت و لزوم به کارگیری رمز دوم پویا، امکان دریافت رمز دوم پویا (یکبار مصرف) کارت از طریق پیامک در تراکنش های انتقال وجه کارت به کارت سامانه موبایل بانک رفاه برای سیستم عامل‌های Android و iOs فراهم شد.
بر این اساس، در سامانه موبایل بانک رفاه پس از ورود اطلاعات کارت های مبداء و مقصد و در صورت صحت اطلاعات نمایش داده شده، کاربران می توانند با استفاده از دکمه” دریافت رمز پویا از طریق پیامک”، پیامک حاوی رمز دوم پویا (یکبار مصرف) کارت را از طریق شماره تلفن همراه ثبت شده در بانک دریافت کنند. همچنین در تلفن های همراه دارای سیستم Android امکان خواندن رمز دوم پویا از محتوای پیامک دریافتی و بازنشانی خودکار آن در کادر متنی تعبیه شده در سامانه موبایل بانک رفاه نیز فراهم شده است.
علاوه بر این، در صورت بهره برداری همزمان از رمز دوم ایستا در راستای استفاده از معافیت اعلام شده از سوی بانک مرکزی ج.ا.ا (استفاده از رمز دوم ایستا تا سقف یک میلیون ریال در هر شبانه روز به ازای هر کارت) امکان درج آن در محل رمز و انجام تراکنش نیز میسر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.