نخستین جلسه شواری هماهنگی ارتقای فروش روابط عمومی‌های صنایع شیر ایران (پگاه)

Print Friendly, PDF & Email

نخستین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های پگاه با رویکرد ارتقای فروش و برندینگ برگزار شد.

کد خبر : 4019
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 14:03
نخستین جلسه شواری هماهنگی ارتقای فروش روابط عمومی‌های صنایع شیر ایران (پگاه)
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران امروز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹ نخستین جلسه مدیر جدید روابط عمومی با مدیران روابط عمومی گروه پگاه بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه که با حضور عبدالله قدوسی مدیرعامل صنایع شیرایران برگزار شد، وی با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی در فروش محصول، حضور مدیر جدید روابط عمومی را برای شرکت فرصتی مفید و موثر دانست و گفت:عملکرد مثبت شرکت در سال گذشته باید به مردم منتقل شود چرا که تحولات شکل گرفته در سال جدید می‌تواند به ارتقای سلامت عمومی منجر شود.

مدیر عامل صنایع شیر اضافه کرد: با توجه به سابقه خوش و نیک نامی آقای طهماسبی پور در رسانه ها امیدواریم این حضور منجر به همگرایی هر چه بیشتر مجموعه صنایع شیر ایران با رسانه ها شود.

گفتنی است حمیدرضا طهماسبی‌پور مدیر جدید روابط عمومی نیز ذر این نشست با تشریح استراتژی ها و نقشه راه پیش روی مدیران روابط عمومی گفت:استراتژی تازه روابط عمومی اثرگذاری در فروش شرکت و ارتقای جایگاه برند پگاه در افکار عمومی است.
وی تاکید کرد: به زودی برنامه راهبردی و سیاست‌های کاربردی و اجرایی روابط عمومی ابلاغ خواهد شد تا راهکارهای اطلاع رسانی و تبلیغی با صدای واحد به گوش ذینفعان و مخاطبان برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.