بی اعتنایی یا اهمال؟ پرداختهای کلان بیمه آسیا با چه توجیهی؟

Print Friendly, PDF & Email

  به گزارش “وقت خبر” ، شفافیت مالی لزوم اعتماد مردم به نهادهای بانکی و بیمه ایست. در چندوقت گذشته موضوع مورد بررسی در بیمه ها عمدتاً راجع به برخی مسائل مانند مالیات بر صنعت بیمه بود و در این میان از انتشار برخی اخبار مرتبط با بیمه ها یا خودداری شد و یا به

کد خبر : 422
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مهر 1398 - 9:56
بی اعتنایی یا اهمال؟ پرداختهای کلان بیمه آسیا با چه توجیهی؟
Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش “وقت خبر” ، شفافیت مالی لزوم اعتماد مردم به نهادهای بانکی و بیمه ایست. در چندوقت گذشته موضوع مورد بررسی در بیمه ها عمدتاً راجع به برخی مسائل مانند مالیات بر صنعت بیمه بود و در این میان از انتشار برخی اخبار مرتبط با بیمه ها یا خودداری شد و یا به آن پرداخته نشد.

با همه ی تلاشی که برای برچیدن بساط پرداخت های کلان در سطح سازمانهای مختلف صورت گرفته اما همچنان شاهد استمرار آن در برخی شرکت ها و سازمانها هستیم آن هم در شرایطی که وضعیت معیشتی بسیاری از مردم به واسطه ی حقوق و دستمزد پائین تعریفی ندارد و مطمئنا این مسئله سبب جریحه دار شدن افکار عمومی خواهد شد.

بیمه ی آسیا از جمله بیمه هائیست که جا دارد از مدیران آن خواسته شود تا فیش های حقوقی خود را منتشر کنند زیرا بررسی صورتهای مالی این بیمه در سه ماهه ی منتهی به پایان خرداد نشان می دهد که طی سه ماه به ۲۶۰۸ نفر از پرسنل این بیمه بیش از ۹۵ میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال حقوق پرداخت شده که سهم هریک از پرسنل این بیمه بیش از ۱۲۰ میلیون ریال خواهد شد. در شرایطی که بسیاری از کارگران و کارمندان با وجود مشاغل سخت و حساس بیش از ۳۰ میلیون ریال در ماه دریافتی ندارند آیا پرداخت چنین حقوقهایی در یک شرکت بیمه ای لازم است؟ آیا همه ی کارمندان این بیمه چنین حقوقی دریافت می کنند یا باید قبول کنیم که بخی از مدیران بیمه ی آسیا سهم بیشتر از پرداخت ها دارند؟ آیا سازمانهای نظارتی برای شفاف کردن موضوع قصد ورود به این موضوع را ندارند؟

به هر طریق ممکن با پذیرش اینکه بیمه آسیا یک شرکت خصوصی است باید منبع پرداخت چنین حقوقهایی مشخص شود تا برای مردم روشن گردد که چه کسانی علیرغم هشدارهای لازم درباره ی پرداختهای خارج از عرف همچنان چنین وجوهاتی را دریافت می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.