یک قائم مقام و چند صندلی /مدیران بانک سامان پاسخ دهند

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش “وقت خبر”حضور چندشغله ها و چند پستی ها همچنان باید در سختی پیدا کردن شغل برای جوانان ادامه داشته باشد. گویا در انتخاب افراد چند پستی همواره اتفاق نظر بیشتری وجود دارد.

کد خبر : 567
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آبان 1398 - 6:23
یک قائم مقام و چند صندلی /مدیران بانک سامان پاسخ دهند
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش “وقت خبر”حضور چندشغله ها و چند پستی ها همچنان باید در سختی پیدا کردن شغل برای جوانان ادامه داشته باشد. گویا در انتخاب افراد چند پستی همواره اتفاق نظر بیشتری وجود دارد. این قضیه زمانی حساسیت بیشتری ایجاد می کند که می بینیم با وجود اشراف برخی سازمانها از مشاغل و مسئولیتهای برخی افراد همچنان اصرار به استفاده از آنها برای مسئولیتهای بعدی وجود دارد. شاید یکی از مشکلات این موضوع تعریف ناصحیح از یک فرد شاغل است که می تواند با صراحت و اصرار مورد ارزیابی قرار گیرد مگر اینکه عده ای منافع خود را در این مسئله دخیل بدانند.

آنطور که خبرنگار وقت خبر کسب اطلاع کرده قائم مقام مدیرعامل بانک سامان یعنی علیرضا معرفت بطور همزمان در هیئت امناء تأمین آتیه کارکنان سامان و هیئت مدیره صرافی سامان حضور دارد و عجیب است که با وجود آگاهی مدیران بانک سامان از این موضوع از معرفت در صندلی قائم مقامی بانک استفاده کردند تا یکبار دیگر شاهد ابهامی از جنس اشتغال در کشور باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.