وجود شرکتهایی مانند فولاد جای خوشحالی دارد

Print Friendly, PDF & Email

جلال محمودزاده:مولد موج تقاضا در کشور بخشهای مختلف تولیدی هستند. مردم ذهن آگاهی دارند و همواره حضور افراد و سازمانهای مختلف در بزنگاهها را به خاطر خواهند آورد

کد خبر : 699
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آذر 1398 - 11:10
وجود شرکتهایی مانند فولاد جای خوشحالی دارد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از  نبض بازار ،  CSR مخفف (corporate social responsibility) و به معنای مسئولیت اجتماعی است که اگر بخواهیم در یک تعریف مختصر CSR را توضیح دهیم باید بگوییم: “فعالیت های اجتماعی برندها و انجام کارهای نوع دوستانه نیز از جمله این کارها می باشد. به بیان دیگر شرکت ها نسبت به جامعه و فضایی که در آن فعالیت می کنند باید احساس مسئولیت کرده و در این راستا تلاش هایی را انجام دهند.”نقش فولاد مبارکه در سالهای اخیر در این زمینه ستودنی بوده است.

جلال محمودزاده نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در این باره توضیح داد: مولد موج تقاضا در کشور بخشهای مختلف تولیدی هستند. مردم ذهن آگاهی دارند و همواره حضور افراد و سازمانهای مختلف در بزنگاهها را به خاطر خواهند آورد. رضایت خاطر مردم از چنین رفتاری منجر به شکل گیری بک پایگاه منابب خواهد شد و در آن مردم با اعتماد و رضایت خود برای بخشهای مختلف مشروعیت بیشتری می آورند. وی در خصوص نقش فولاد در این زمینه گفت: باید خوشحال باشیم که شرکتهایی مانند فولاد مبارکه وجود دارند که با توجه به تحریمهای مختلف از هزینه کردن در این امر ملی ابایی ندارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.