سایپا بیش از تبلیغات به اعتماد نیاز دارد
گروه خودروسازی سایپا در سال ۹۷ بیش از ۲۹۳ میلیارد ریال هزینه تبلیغات کرد که با این همه ۳۶ درصد فروش داخلی کمتری نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ داشت و در فروش صارداتی نیز کاهش ۶۰ درصدی را نسبت به همین مدت نشان می دهد.
تبلیغات به منظور جلب اطمینان و فروش بیشتر انجام می شود تا صاحبان تولید سهم بیشتری از بازار را مال خود کنند. اما گویا همیشه این مسئله صادق نیست و یا حداقل در مورد سایپا درست نیست.
به گزارش وقت خبر ، گروه خودروسازی سایپا در سال ۹۷ بیش از ۲۹۳ میلیارد ریال هزینه تبلیغات کرد که با این همه ۳۶ درصد فروش داخلی کمتری نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ داشت و در فروش صارداتی نیز کاهش ۶۰ درصدی را نسبت به همین مدت نشان می دهد.
نارنجی پوشان در ۳ ماهه ی ۹۸ نیز ۹۵ میلیارد ریال هزینه تبلیغات خود کردند که نتیجه آن باز هم دردی از سایپا دوا نکرد. این گروه خودروسازی ۵۵ درصد فروش داخلی کمتری نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ داشت و در فروش صادراتی نیز ۱۸ درصد عقب نشینی کرد. با این حساب باید گفت نارنجی پوشان بیش از تبلیغات به اعتماد مردم نیاز دارند زیرا اگر بنا بود هزینه هنگفت تبیلغاتی این گروه ثمربخش باشد در آمارها باید ملاحظه می شد که اینطور نیست.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰