سایپا بیش از تبلیغات به اعتماد نیاز دارد

Print Friendly, PDF & Email

گروه خودروسازی سایپا در سال ۹۷ بیش از ۲۹۳ میلیارد ریال هزینه تبلیغات کرد که با این همه ۳۶ درصد فروش داخلی کمتری نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ داشت و در فروش صارداتی نیز کاهش ۶۰ درصدی را نسبت به همین مدت نشان می دهد.

کد خبر : 71
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1398 - 16:30
سایپا بیش از تبلیغات به اعتماد نیاز دارد
Print Friendly, PDF & Email

تبلیغات به منظور جلب اطمینان و فروش بیشتر انجام می شود تا صاحبان تولید سهم بیشتری از بازار را مال خود کنند. اما گویا همیشه این مسئله صادق نیست و یا حداقل در مورد سایپا درست نیست.

به گزارش وقت خبر ، گروه خودروسازی سایپا در سال ۹۷ بیش از ۲۹۳ میلیارد ریال هزینه تبلیغات کرد که با این همه ۳۶ درصد فروش داخلی کمتری نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ داشت و در فروش صارداتی نیز کاهش ۶۰ درصدی را نسبت به همین مدت نشان می دهد.

نارنجی پوشان در ۳ ماهه ی ۹۸ نیز ۹۵ میلیارد ریال هزینه تبلیغات خود کردند که نتیجه آن باز هم دردی از سایپا دوا نکرد. این گروه خودروسازی ۵۵ درصد فروش داخلی کمتری نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ داشت و در فروش صادراتی نیز ۱۸ درصد عقب نشینی کرد. با این حساب باید گفت نارنجی پوشان بیش از تبلیغات به اعتماد مردم نیاز دارند زیرا اگر بنا بود هزینه هنگفت تبیلغاتی این گروه ثمربخش باشد در آمارها باید ملاحظه می شد که اینطور نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.