زمان پرداخت سود سهام عدالت اعلام شد/ سه سناریو درباره دامنه نوسانات بازار سهام

Print Friendly, PDF & Email

وزیر اقتصاد با بیان اینکه تلاش می‌کنیم سود سهام عدالت را به طور کامل تا ۵ شنبه واریز کنیم، گفت: تصمیم گیری در مورد دامنه سه حالت دارد؛ یا دامنه نوسان نامتقارن یک ماه دیگر تمدید می‌شود، یا به حالت قبل برمی‌گردد و یا حالت جدید مثبت و منفی بالاتر در نظر گرفته خواهد شد.

کد خبر : 8205
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 15:01
زمان پرداخت سود سهام عدالت اعلام شد/ سه سناریو درباره دامنه نوسانات بازار سهام
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد در مورد واریز سود سهام عدالت اظهارداشت: از ۱۰ روز قبل در تلاشیم که سود را از شرکت‌ها بگیریم و قبل از عید پرداخت کنیم. سعی می‌کنیم چهارشنبه و پنجشنبه سود سهام عدالت به حساب افراد واریز شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان کرد:‌ رقم سود عدد خوبی است؛ مثلاً برای یک خانواده چهار نفره حدود ۸۰۰ هزار تومان واریز می شود. می‌خواهیم آن را کامل به افراد بدهیم. می‌توانیم الان نفری ۱۰۰ هزار تومان بدهیم اما تلاشمان این است که تا آخر همین هفته به طور کامل پرداخت شود.

وی در مورد اینکه دامنه نوسان بورس تغییر کرده است، تصریح کرد: قرار است در جلسه فردای شورای عالی بورس تصمیم‌گیری شود. براساس مصوبه قرار شد یک ماه پس از اجرای دامنه فعلی، ارزیابی و بررسی صورت بگیرد و در مورد آن تصمیم گیری شود.

وزیر اقتصاد عنوان کرد:‌ حرفه‌ای‌ها دنبال این هستند که از دامنه نامتقارن عبور کنیم. توده سهامداران البته موافق نیستند. باید بحث شود که کدام دامنه را انتخاب کنیم.

دژپسند اظهار کرد: عده‌ای که می‌گویند از دامنه نامتقارن عبور کنیم یک دیدگاه دیگری هم دارند که دامنه نوسان به مثبت و منفی ۱۰ درصد برسد.

وی تصریح کرد: تصمیم گیری در مورد دامنه سه حالت دارد؛ یا دامنه نوسان نامتقارن یک ماه دیگر تمدید می‌شود، یا به حالت قبل برمی‌گردد و یا حالت جدید مثبت و منفی بالاتر در نظر گرفته خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.