به همت شرکت فولاد سنگان و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی:

ادامه نهضت مدرسه سازی فولاد سنگان، افتتاح آموزشگاه مهرآفرین

با حضور سید علی شمسی نیا معاون بهره برداری، حمید محمدی رفیع معاون سرمایه‌های انسانی و مسئولیت‌های اجتماعی فولاد سنگان، مدیران و روسای ادارات شهرستان خواف و ناظران اداره نظارت نوسازی استان خراسان رضوی، آئین بهره برداری از آموزشگاه سه کلاس مهرآفرین فولاد سنگان شهر سده با مشارکت شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و با هدف توسعه فضا‌های آموزشی در سطح شهرستان خواف برگزار شد.
کد خبر : 35890
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 12:48
ادامه نهضت مدرسه سازی فولاد سنگان، افتتاح آموزشگاه مهرآفرین
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از خبرنگار روابط عمومی فولاد سنگان، هادی احمدی، رئیس نظارت اداره نوسازی استان خراسان رضوی در آیین افتتاح ۳ کلاس درس شهر سده ضمن تبریک هفته اولیا و مربیان گفت: هر کار بزرگی که بخواهیم انجام دهیم راه آن از مدرسه می‌گذرد و اگر بخواهیم کشور پیشرفت کند باید مدارس آن آباد باشد.

شمسی نیا، معاون بهره برداری فولاد سنگان ضمن خیرمقدم به افراد خاضر در این مراسم گفت: فولاد سنگان در ادامه نهضت مدرسه سازی و اهتمام به مسئولیت‌های اجتماعی این بار در نقش یک شرکت شهروند توانست مدرسه مهر آفرین شهر سده را افتتاح نماید.

وی ضمن قدردانی از پشتیبانی‌های مدیرعامل فولاد سنگان گفت: در راس کار از حمایت‌ها و پشتیانی ویژه دکتر امرایی به عنوان خیر و مدیری جهادگر تقدیر و تشکر ویژه دارم و انشالله با ادامه این روند شاهد توسعه زیرساخت‌های آموزشی در سطح شهرستان خواف باشیم.

در ادامه غلام پور، رییس اداره آموزش و پرورش خواف ضمن قدردانی و همراهی همیشگی خیرین و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان گفت: امروز با افتتاح این سه کلاس در شهر سده تعداد کلاس‌های افتتاح شده به عدد ۱۷۹ رسیده و تعداد ۲۶۹ کلاس درس در حال ساخت و در مرحله انعقاد تفاهم نامه می‌باشد که طی برنامه ریزی‌های انجام شده از تاریخ ۱ آبان ماه ۱۴۰۳ تا تاریخ ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۴ هر سه شنبه افتتاح کلاس درس در سطح شهرستان خواهیم داشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.