ارزش جهانی ارز دیجیتال و بیت کوین باز هم افزایش یافت

بازار جهانی این روزها شاهد سیر صعودی رمز ارزهاست
کد خبر : 11528
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1400 - 16:10
ارزش جهانی ارز دیجیتال و بیت کوین باز هم افزایش یافت
Print Friendly, PDF & Email

این روزها با نوسانات و بالا رفتن قیمت ارز دیجیتال و بخصوص بیت کوین معامله گران علاقه بیشتری برای ورود به این بازار پیدا کرده اند. بطوریکه با افزایش ۰.۰۶ درصدی ارزش رمز ارزها حجم ارزش کل معاملات در بازارهای جهانی به دو تریلیون دلار رسید.

همانطور که در روزهای گذشته شاهد سیر صعودی ارزش معاملات جهانی ارز دیجیتال و بیت کوین بودیم، امروز هم این روند ادامه داشت. به طوریکه حجم این معاملات طی ۲۴ ساعت گذشته، از ۱۳۹ میلیارد دلار عبور کرد.

در این بین همچون روز گذشته تتر بیشترین میزان خرید و فروش را در میان ارزهای دیجیتالی به خود اختصاص داد.

در حال حاضر حدود ۵۰ درصد از بازار رمز ارزها در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله گران بر بستر بلاک چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه اش شکل گرفت.

بیت کوین از مرز ۱۰۰ هراز دلار عبور خواهد کرد

اسکات ملکر به عنوان برجسته ترین تریدر ارزهای دیجیتال پیش بینی کرد قیمت بیت کوین تا انتهای سال جاری میلادی رکورد تاریخی جدیدی را به ثبت خواهد رساند. وی افزود: اگر قیمت بیت کوین طی شش تا ۱۲ ماه آینده شش رقمی شود، یا بهای اتریوم – دومین ارز دیجیتال برتر بازار – در این بازه زمانی به سمت ۱۰هزار دلار حرکت کند، اصلاً تعجب نمی کنم.

وی لایحه زیرساخت دولت بایدن را بزرگ ترین تبلیغ طول تاریخ برای بیت کوین قلمداد کرد. او معتقد است بحث های مطرح شده در این زمینه به افزایش آگاهی مردم منجر شده است و احتمال می رود افراد به جای فروش اندوخته های دیجیتال خود به خرید آنها روی آورند.

لازم به ذکر است قیمت دلار در بازار ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته یعنی ۲۲۵۷۶ تومان معامله شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.