در دیدار مدیران بانک و دانشگاه مقرر شد: تقویت همکاری ها در دستور کار بانک ملت و دانشگاه تهران

Print Friendly, PDF & Email

جلسه هم اندیشی مدیران ارشد بانک ملت و دانشگاه تهران با حضور دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و دکتر محمود نیلی رییس دانشگاه تهران برگزار شد.

کد خبر : 6113
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 - 12:11
در دیدار مدیران بانک و دانشگاه مقرر شد: تقویت همکاری ها در دستور کار بانک ملت و دانشگاه تهران
Print Friendly, PDF & Email
به گزارش وقت خبر , روابط عمومی بانک ملت، در این جلسه طرفین بر گسترش همکاری های فی مابین در بخش های مختلف بانکی و پژوهشی توافق کردند.
دکتر محمد بیگدلی، مدیر عامل بانک ملت در این جلسه، از این بانک به عنوان یکی از بانک های دارای بالاترین حجم منابع در سیستم بانکی کشور نام برد و گفت: بانک ملت با داشتن گسترده ترین سیستم های الکترونیک و بانکداری اینتترنتی می تواند خدمات ویژه ای را به جامعه علمی کشور ارائه کند.
وی درباره اعطای تسهیلات برای احداث شهر دانش در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از مدیران این دانشگاه خواست تا در اسرع وقت نسبت به تکمیل پرونده اعتباری خود در شعبه دانشگاه تهران اقدام کنند تا شرایط برای اقدامات بعدی فراهم شود.
مدیر عامل بانک ملت با تاکید بر گسترش همکاری بانک و دانشگاه در زمینه های مختلف خواستار تهیه و تنظیم تفاهم نامه ای میان طرفین شد تا با امضای این سند، شرایط برای همکاری های دوجانبه آسان تر شود.
در این جلسه دکتر محمود نیلی، رییس دانشگاه تهران نیز با قدردانی از همکاری های گسترده بانک ملت با این دانشگاه، حُسن شهرت و عملکرد مطلوب بانک ملت را برای مجموعه این دانشگاه قابل احترام خواند و از مراودات و همکاری های بانک با دانشگاه سپاسگزاری کرد.
وی اعلام کرد: با توجه به توانایی بالای بانک ملت انتظار بیشتری نسبت به همکاری های فی مابین وجود دارد و امیدواریم در آینده سطح همکاری های طرفین روز به روز افزایش یابد.
در این نشست که محمود اخلاقی معاون مدیرعامل، سیدحمید حسینی مدیر شعب منطقه سه تهران، ولی پور رئیس شعبه دانشگاه تهران و مقامات عالی این دانشگاه حضور داشتند، همچنین توافقاتی به منظور تسهیل عملیات بانکی در سامانه های داخلی دانشگاه تهران انجام شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.