بیانیه بانک رفاه کارگران در واکنش به اقدام خصمانه دولت آمریکا

Print Friendly, PDF & Email

بانک رفاه کارگران، به عنوان بانکی غیردولتی و اجتماعی که سرمایه آن از محل حق بیمه‌ کارگران عزیز کشور تامین شده، در طول ۶۰ سال فعالیت خود، همواره حامی اقشار آسیب پذیر جامعه بوده است.

کد خبر : 6157
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 - 18:02
بیانیه بانک رفاه کارگران در واکنش به اقدام خصمانه دولت آمریکا
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک هم‌ اکنون با ارائه خدمت به سه و نیم میلیون کارگر بازنشسته، تامین اجتماعی و پرداخت هزینه درمان کارگران شاغل و بازنشسته و خانواده‌های آنان و به عنوان بانک سلامت محور، خدمات خود را به جمعیتی بالغ بر ۴۵ میلیون ایرانی ارائه می‌دهد.
بانک رفاه کارگران همواره اراده و عزم جدی در جهت فقر زدایی، توسعه اجتماعی و کمک به اقشار محروم جامعه داشته و هم اینک نیز در این راستا در حوزه های اجتماعی و عام المنفعه همچون فراهم ساختن بسترهای آموزشی نظیر احداث ده ها مدرسه، تحقق عدالت درمانی با کمک به احداث مراکز بیمارستانی تخصصی در مناطق محروم و دور افتاده کشور و بسیاری دیگر از زمینه های مسئولیت اجتماعی نقش آفرینی می کند.
همچنین این بانک با دارا بودن تعداد زیادی شعبه در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور، علاوه بر خدمت ‌رسانی به جامعه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی، توانسته است به ویژه در دوره شیوع ویروس کرونا، نقشی موثر در انجام مراودات مالی مربوط به تامین دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز شبکه درمانی کشور برای مقابله با بیماری کرونا ایفا کند.
بر همین اساس و در شرایطی که جامعه جهانی برای مقابله با ویروس کرونا راهکارهایی مبتنی بر اقدامات جمعی را در پیش گرفته است، دولت آمریکا با زیرپا گذاشتن اصول انسانی و قواعد بین‌المللی، با تحریم بانک رفاه کارگران، به زعم خود قصد اثرگذاری بر فعالیت‌های این بانک در حوزه سلامت را دارد.
این تحریم‌ها البته بیش از آنکه بتواند خللی در فعالیت‌های قانونمند و سلامت‌محور این بانک داشته باشد، اقدامی تبلیغاتی در چارچوب جنگ روانی دشمن علیه ملت شریف ایران است.
بانک رفاه کارگران ضمن پیگیری اقدام غیرقانونی دولت آمریکا از مراجع حقوقی بین‌المللی، تاکید می‌کند سیاست‌های خصمانه دشمنان، تاثیری در مسیر خدمت‌رسانی و فعالیت‌های شفاف و قانونی این بانک نخواهد داشت و اعلام می کند بانک رفاه کارگران با ملحوظ نظر قرار دادن اهداف و رسالت انسانی خود تلاش می کند به یاری خداوند متعال، علی رغم تمام بی عدالتی ها و اقدامات غیرانسانی و غیر اخلاقی ایالات متحده و هم پیمانانش، در جهت خدمت رسانی به حوزه سلامت و کمک به هموطنان و انجام اقدامات بشردوستانه که طبق مقررات و ضوابط بین المللی هیچگاه در زمره تحریم ها و اقدامات محدود کننده قرار نگرفته است، گام های اساسی بردارد؛ رجاء واثق دارد که حق همیشه پیروز خواهد بود.
روشن و مبرهن است که اقدامات خصمانه دشمنان نه تنها تاثیری در مسیر خدمت رسانی و فعالیت های شفاف و قانونمند این بانک نخواهد داشت، بلکه ما را در مسیر تحقق اهداف متعالی، بشر دوستانه و انسانی خود مصمم تر و استوارتر از قبل خواهد ساخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.