وزیر بهداشت از حمایت های فولاد مبارکه در کنترل بیماری کووید ۱۹ تقدیر کرد

Print Friendly, PDF & Email

دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نامه ای خطاب به حمیدرضا عظیمیان مدیر عامل فولاد مبارکه از حمایت و مساعدت های مالی و تجهیزاتی صورت گرفته این شرکت در راستای کنترل بیماری کویید۱۹ تشکر و قدرانی کرد. وی ضمن اشاره به اهمیت ادامه همدلی ها توسط دیگر مسئولین محترم ، ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر شاهد سلامتی و شادابی مردم عزیزکشورمان باشیم.

کد خبر : 7101
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 - 15:20
وزیر بهداشت از حمایت های فولاد مبارکه در کنترل بیماری کووید ۱۹ تقدیر کرد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , خاطر نشان می شود فولاد مبارکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا به یاری مدافعان سلامت پرداخت و اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجۀ این شرکت برای تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان اصفهان و برخی مناطق کم‌ برخوردار کشور به‌منظور خرید تجهیزات موردنیاز درمان مبتلایان به بیماری کرونا از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه بوده است.

فولاد مبارکه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود وجوه موردنظر را  به خرید تجهیزات ازجمله ونتیلاتور، دترجنت، مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و… اختصاص داده است.

تأمین اکسیژن رایگان بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان توسط فولاد مبارکه تا پایان بیماری کرونا یکی دیگر از اقدامات تاثیر گذار فولاد مبارکه در حوزه حمایت از جبهه بهداشت و سلامت کشور بوده است که در شرایطی آغاز گردید که برخی سودجویان در صدد سوء استفاده مالی و بهره برداری از شرایط ناشی از بحران کرونا بودند و بیمارستان ها به جهت کمبود اکسیژن و بروز بازار سیاه به وجود آمده با مشکلاتی روبرو شده و در این شرایط بود که فولاد مبارکه پیشتاز ارائه اکسیژن رایگان به بیمارستان های تحت پوشش دانشگاههای علوم پزشکی کشور گردید.

تاکنون ۶۰ بیمارستان از حدود ۲۰ استان شامل استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، تهران (دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران و بیمارستان‌های تأمین اجتماعی) قزوین، گلستان، مازندران، کردستان، اراک، فارس و قم، اکسیژن موردنیاز خود  به‌ رایگان از فولاد مبارکه دریافت کرده‌اند  و  این روند  تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. این در حالی است که اقدام فولاد مبارکه برای تحویل اکسیژن به بیمارستان‌ها بین سایر فولادسازان و تولیدکنندگان اکسیژن کشور نیز به‌عنوان یک الگو به اجرا درآمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.