تسریع واکسیناسیون با ورود محموله های بزرگ واکسن

سخنگوی هلال احمر از ورود محموله های بزرگ واکسن طی هفته های آینده خبر داد
کد خبر : 11587
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1400 - 17:07
تسریع واکسیناسیون با ورود محموله های بزرگ واکسن
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار واکسیناسیون در کشور، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تا روز یکشنبه ۲۴ مرداد ماه مجموعاً ۱۵ میلیون و ۹۶ هزار و ۱۴۲ نفر دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند. تا این تاریخ ۴ میلیون و ۷۰ هزار و ۴۸۴ نفر دز دوم واکسن کرونا را نیز دریافت کرده اند. با احتساب این تعداد مجموع دزهای واکسن تزریق شده در کشور به شمار ۱۹ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۲۶۲ مورد رسیده است.

ورود محموله های بزرگ واکسن به کشور

با توجه به انجام گسترده واکسیناسیون و نیاز به ورود واکسن در کنار واکسن داخلی، سخنگوی جمعیت هلال احمر از ورود محموله های بزرگ واکسن کرونا در روزهای آینده خبر داد.

محمد حسن قوسیان مقدم دبیر کل و سخنگوی جمعیت هلال احمر عنوان کرد: جمعیت هلال احمر پس از دریافت مجوز از ابتدای سال تا کنون در ۱۴ محموله حدود ۱۶ میلیون دز واکسن توسط ۱۶ پرواز به کشور وارد کرده است.

وی در ادامه افزود: هلال احمر همچنان تا تأمین نیاز عمومی به واکسیناسیون همراه با تولید کنندگان واکسن داخلی در کنار مردم خواهد بود.

دبیر کل و سخنگوی هلال احمر تصریح کرد: ما تمامی تلاش خود را جهت رایزنی با جمعیت صلیب سرخ دنیا انجام داده ایم تا ورود واکسن افزایش یابد. وی همچنین عنوان کرد: در جلسه ملی کرونا بر این موضوع تأکید شد که همه با تمامی ظرفیت های خود جهت ورود واکسن و تأمین نیاز داخلی اقدام کنند.

ما همچنان در تلاش برای ورود محموله های بزرگتر در هفته های آینده هستیم. ایشان در ادامه از افتتاح سومین مرکز واکسیناسیون هلال احمر در تهران خبر داد. باغ موزه دفاع مقدس با همکاری اعضای کانون دانشجویی هلال احمر بعد از مرکز تهرانپارس و انقلاب به طور رسمی برای واکسیناسیون شروع به انجام فعالیت کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.