مدیرعامل بهمن موتور: عرضه چهار محصول جدید از سوی بهمن موتور

مهندس محمد ضرابیان مدیرعامل شرکت بهمن موتور با اشاره به افزایش تولید خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ سه محصول جدید به سبد محصولات تولیدی بهمن موتور اضافه می‌گردد که شامل یک خودرو SUV, یک سواری و خودروی ون باری (Cargo Van) و یک SUV در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ است.
کد خبر : 12999
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 11:00
مدیرعامل بهمن موتور: عرضه چهار محصول جدید از سوی بهمن موتور
Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل بهمن موتور همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی در توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش این شرکت گفت: استانداردسازی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش با بالاترین معیارها در حال اجرا می باشد و تمایز بهمن علاوه بر کیفیت تولیدات، ارائه خدمات ممتاز در تعمیرگاه مرکزی و شبکه نمایندگی های استانی است.

ضرابیان در مورد افزایش قیمت خودرو فیدلیتی تشریح کرد که این افزایش ناشی از هزینه‌های حمل و نقل بین المللی در دنیا است که از ابتدای سال جاری با کاهش بحران کرونا در کشورهای صنعتی و افزایش تقاضای حمل و نقل اتفاق افتاد و کمبود کانتینر حمل بار در جهان باعث شده که خطوط کشتیرانی های داخلی و خارجی افزایش سنگین در قیمت حمل و نقل اعمال کنند. این افزایش بیش از ۱۰۰ درصد در هزینه حمل و نقل از بنادر اصلی چین صورت پذیرفته است.

مدیر عامل بهمن موتور ادامه داد که هزینه حمل یک کانتینر از مبدا بنادر اصلی چین به بنادر ایران تا قبل از این افزایش قیمت ها، حدود ۳۸۰۰ دلار برای کانتینر ۴۰ فوت HQ بوده که هم اکنون به بیش از ۸۸۰۰ دلار افزایش یافته است، در واقع افزایش قیمت فیدلیتی فقط به دلیل بالارفتن هزینه حمل نقل بین المللی است و تغییرات این هزینه در قیمت اعلامی فعلی به ناچار لحاظ شده است. مانند همیشه شرکت بهمن موتور در تلاش است تا به منصفانه ترین قیمت، خودروهای خود را عرضه کند.

وقت خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.