در چارچوب رکن قانون گذاری باید از چنین صنایع توانمندی پشتیبانی کرد

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه در بازدید از شرکت صنایع تولیدی کروز به توانمندی این شرکت در عرصه قطعه سازی پی بردیم، گفت: از صنعت قطعه سازی و خودروسازی در چارچوب قانون گذاری هر نوع حمایتی خواهیم داشت.
کد خبر : 13015
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 - 13:04
در چارچوب رکن قانون گذاری باید از چنین صنایع توانمندی پشتیبانی کرد
Print Friendly, PDF & Email

حسین محمدصالحی دارانی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.
در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید بهمن موتور از جمله فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن نیز توسط نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.
صالحی همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید این مجموعه بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: قطعه سازی کروز نقش مهمی را در اشتغال زایی جوانان ایفا کرده که این امر جای بسی خرسندی دارد و امیدوارم همچنان کروز بتواند در این مسیر گام های بلند تری را بردارد.
وی با تاکید بر اینکه شرکت صنایع تولیدی کروز سهم مهمی را در اشتغال و نیز تولید قطعات خودرو دارد، بیان داشت: مجلس در چارچوب رکن قانون گذاری حتما نقش موثری را در حمایت از چنین صنایع توانمندی ایفا خواهد کرد.
نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین و میاندشت در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در این بازدید خیلی از واقعیت ها را از نزدیک دیدیم که گاهی با برخی حواشی رسانه ای و دیگر محافلی که ممکن است بشنویم اصلا منطبق نباشد.
صالحی دارانی با بیان اینکه در این بازدید به حقیقت توانمندی صنعت قطعه ساری و خودروسازی پی بردیم، خاطرنشان کرد: سال جاری سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها است و از این رو در تمامی زمینه ها به صنعت قطعه سازی و خودروسازی حمایت و کمک خواهیم داشت.

وقت خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.