در بازدید مدیرکل امور بین‌الملل وزارت کار از غرفه نفت ایرانول مطرح شد؛

تمرکز ویژه بر صادرات و بازارهای خارجی

برای حل مشکلات ارزی کشور باید شرکت‌های با تراز تجاری و صاحب نام مثل ایرانول توجه ویژه‌ای به بحث صادرات بازارهای خارجی داشته باشند.
کد خبر : 14846
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 11:50
تمرکز ویژه بر صادرات و بازارهای خارجی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی شرکت نفت ایرانول، حامد فروزان مدیر کل امور بین‌الملل وزارت کار در بازدید از غرفه ایرانول در بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با تشکر از اقدامات چند ماه گذشته این شرکت گفت: با توجه به هدف‌گذاری که در سال جدید برای شرکت‌های تراز تجاری صاحب‌نامی مثل ایرانول صورت گرفته است، ضمن اینکه نیازهای بازارهای داخل را باید مورد توجه قرار داد، تمرکز ویژه‌ای باید در بحث صادرات داشته باشیم.

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت کار تاکید کرد: درآمدهای ارزی کشور برای حل مشکلات داخلی باید افزایش پیدا کند و این اتفاق تنها با حذف واسطه‌ها و فروش محصولات به مصرف کنندگان نهایی در دنیا تحقق خواهد یافت.
در این راستا مدیر کل امور بین‌الملل وزارت کار تاکید کرد: این وزارت خانه در راستای تحقق اهداف شرکت ایرانول همکاری لازم را انجام خواهد داد و از سرمایه گذاران خارجی برای ورود به این عرصه دعوت خواهد نمود.

مصطفی مومنی سرپرست شرکت نفت ایرانول نیز در این دیدار با بیان اینکه این شرکت در راستای شعار سال و برای حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان معاونت طرح و توسعه را تشکیل داده است، تصریح کرد: شرکت نفت ایرانول در حوزه صنعت روغن و روانکار فراخوانی اعلام و از تمام افرادی که در این صنعت نوآوری و فعالیت دانش‌بنیانی دارند درخواست کرد تا طرح‌های خود را ارائه دهند.
مومنی در رابطه با صادرات محصولات شرکت ایرانول و همچنین سرمایه گذاری خارجی در این صنعت نیز طرح‌هایی مطرح کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.