آمادگی حداکثری نیروگاه طوس مشهد برای عبور از پیک تابستان

مراسم معارفه سرپرست شركت افق تامين انرژی طوس با حضور قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره هلدینگ انرژی تأمین به همراه جمعی از مدیران و معاونان برگزار شد.
کد خبر : 14997
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 خرداد 1401 - 21:08
آمادگی حداکثری نیروگاه طوس مشهد برای عبور از پیک تابستان
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی هلدینگ انرژی تامین ، مهندس افخمی مصطفوی، مدیرعامل نیروگاه طوس اظهار داشت: پرسنل نیروگاه طوس با تلاش شبانه روزی توانسته با گذشت بیش از ۳۶ سال از عمر خود با همان توان اولیه، تولید برق داشته باشد و در حال حاضر با توجه انجام تعمیرات میان دوره ای سه واحد و تعمیرات اساسی واحد یک، آماده تولید با حداکثر توان برای گذر از پیک تابستان هستیم.

مهندس احمدی مهر، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره هلدینگ انرژی تأمین نیز ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل زحمت کش نیروگاه طوس، اظهار داشت: سیاست و خط مشی هلدینگ انرژی تأمین بر جذب مدیران متخصص بوده و بر همین اساس انتخاب آقای دشتی، صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی انجام شده، تمام تلاش خود را برای حل مشکلات بودجه و کمبود منابع انسانی بکار خواهیم بست.

مهندس دشتی، سرپرست شرکت افق تامین انرژی طوس نیز ضمن ابزار خرسندی از حضور در نیروگاه طوس گفت: وضعیت مناسب نیروگاه، نشان از تلاش منابع انسانی متعهد و متخصص آن می باشد و با توجه به کمبود ظرفیت شبکه برای تابستان جاری، نیاز به آمادگی حداکثری تولید برای عبور از پیک تابستان داریم.

وی ضمن تاکید بر تشکیل جلسه ماهیانه برای حل مسائل و مشکلات نیروگاه، خواستار تغییر روش کاری برای فرایندهای طولانی شد و بر استفاده از تجهیزات جدید برای کاهش هزینه‌ها تاکید نمود.

در پایان با همراهی مدیرعامل نیروگاه طوس، بازدیدی از مراحل تعمیرات اساسی واحد یک و اتاق فرمان انجام گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.