اهداف و راهبرد‌های موثر در شرکت مدیریت صنعت شوینده

شرکت سهامی مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر در تاریخ ٢ آذرماه ١٣٨٣ به صورت شرکت سهام خاص تاسیس شده است.
کد خبر : 15191
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 - 12:29
اهداف و راهبرد‌های موثر در شرکت مدیریت صنعت شوینده
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از نبض بازار، اهداف مدیریت و راهبرد‌های اجرایی شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر عمدتا در جهت بهبود مستمر فرآیند ارزش سازمانی، نوآوری، انعطاف پذیری و ارتقاء و بهبود دائمی فعالیت هلدینگ و شرکت‌های زیر مجموعه آن در قالب فرایند‌های اجرایی و از طریق طراحی استراتژی از ۴ منظر مالی، مشتری، فرایند داخلی و رشد و یادگیری به شرح زیر تعیین شده است:

اهداف و راهبرد‌های تعیین شده در شرکت مدیریت صنعت شوینده

نمودار ترکیب درصد سرمایه گذاری شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر در سهام شرکت‌های فرعی براساس بهای تمام شده و از لحاظ صنایع در سال گذشته به شرح زیر می‌باشد:

اهداف و راهبرد‌های تعیین شده در شرکت مدیریت صنعت شوینده

سرمایه گذاری در صنعت انتشار، چاپ و تکثیر مربوط به سرمایه گذاری در سهام شرکت مدیریت یاران توسعه است که فعالیت آن تولید انواع جعبه‌های مقوایی و کارتن بوده و عمده نیاز شرکت‌های گروه در این زمینه را تأمین می‌نماید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.