تحلیلگران کیتکو پیش‌بینی کردند؛

هفته بد برای طلا در بازارهای جهانی!

تحلیل‌گران روزهای خوبی برای طلا در هفته آتی پیش‌بینی نمی‌کنند. آنان بر این باورند که قیمت اونس طلا در این هفته حوالی 1700 دلار نوسان خواهد کرد.
کد خبر : 17792
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 شهریور 1401 - 12:34
هفته بد برای طلا در بازارهای جهانی!
Print Friendly, PDF & Email
به گزارش وقت خبر، در تازه‌ترین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز، تحلیل‌گران روزهای خوبی برای طلا در هفته آتی پیش‌بینی نکردند، آنان بر این باورند که قیمت اونس طلا در این هفته حوالی ۱۷۰۰ دلار نوسان خواهد کرد.

برخی بر این باورند که در روزهای نخست هفته به سبب نوسانات شاخص دلار طلا تا حدودی روند صعودی خواهد داشت با این حال آنان نیز برای آخرهفته روند بازار را نزولی ارزیابی می‌کنند.

هرچند که دارین نیوسام، رئیس Darin Newsom Analysis، بر خلاف برخی از تحلیل‌گران این هفته را برای طلا قابل قبول ارزیابی می‌کند، اما او نیز بر این باور است که چشم‌انداز طلا در میان‌مدت و بلندمدت مناسب به نظر نمی‌رسد.

این هفته، در مجموع ۱۷ متخصص بازار در نظرسنجی وال استریت کیتکو نیوز شرکت کردند. هفت تحلیلگر معادل با ۴۱ درصدروند بازار طلا را مثبت، شش تحلیلگر، معادل با ۳۵ درصد،این روند را نزولی  وسایرین نیز بازار را کم‌نوسان پیش‌بینی کردند.

 

در بخش خرده فروشی، ۸۹۸ نفر در نظرسنجی آنلاین شرکت کردند. در مجموع ۳۳۷ نفر معادل با ۳۸ درصد روند طلا را افزایشی، ۴۶ درصد  کاهشی و سایر شرکت‌کنندگان این بازار را با ثبات و نوسان اندک ارزیابی کردند.

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.