حضور هدفمند شرکت پتروشیمی جم در ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه K۲۰۲۲ آلمان

پتروشیمی جم با حضور مدیرعامل به همراه تیم اعزامی و شرکت‌های زیرمجموعه، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین واحد‌های تولید الفین در جهان، در ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه K۲۰۲۲ دوﺳﻠﺪورف آﻟﻤﺎن حضور پررنگی داشت.
کد خبر : 19487
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 - 9:09
حضور هدفمند شرکت پتروشیمی جم در ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه K۲۰۲۲ آلمان
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم؛ در این ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه جلسات و مذاکرات مختلفی توسط مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم در حوزه‌ی تامین و تدارکات کالا‌های موردنیاز و محصولات شیمیایی و کاتالیست ها، بازاریابی و فروش و جهت ورود به بازار‌های جدید، و همچنین پیگیری توسعه پروژه‌های در دست اقدام برگزار شد.

ﺣﻀﻮر در این رویداد دﺳـﺘﺎوردﻫﺎی ﺑﺴـﻴﺎری در زمینه‌های مختلف ﺑﺮای پتروشیمی جم داشته و توافقات اولیه خیلی خوبی نیز صورت گرفت.

غرفه پتروشیمی جم در سالن اصلی نمایشگاه K۲۰۲۲ و در کنار شرکت‌های بزرگ پتروشیمی جهان از جمله شرکت BASF در سالن اصلی نمایشگاه آلمان قرار داشت.

گفتنی است KShow ﺑﺰرگ‌ترﻳﻦ ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه ﭘﻼﺳﺘﻴک و ﭘﺘﺮوشیمی ﺟﻬﺎن است که به عنوان یک ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه تجاری پیشرو و مهم‌ترین ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه ﺻﻨﻌﺖ ﭘﻼﺳﺘﻴک در دنیا ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ می‌ﺷﻮد. این نمایشگاه ﻫﺮ ﺳﻪ ﺳﺎل ﻳﻜﺒﺎر در ماه اﻛﺘﺒﺮ و اﻣﺴﺎل نیز از ۱۹ ﺗﺎ ۲۷ اﻛﺘﺒﺮ ۲۰۲۲ (۲۷ مهر تا ۵ آبان ۱۴۰۱) ﺑﻪ ﻣﺪت ﻫﺸـﺖ روز در ﺷﻬﺮ دوﺳـﻠﺪورف آﻟﻤﺎن ﺑﺮﮔﺰار شد.

ﭘﺘﺮوﺷﻴﻤی ﺟﻢ ﺑﺎ ﺷﻌﺎر «نوآوری، ﺧﻼﻗﻴﺖ و راه‌ﺣﻞ ﭘﺎﻳﺪار» در ﺳﺎﻟﻦ ۵ ﻏﺮﻓﻪ C۲۲ ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎه K۲۰۲۲ ﺣﻀﻮر یافت و میزبان و پذیرای جمع زیادی از بازدیدکنندگان و ویزیتور‌هایی بود که در این نمایشگاه تخصصی شرکت داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.