《نمایشگاه استانبول، گشایش باب‌های جدید برای مارون》

سی و یکمین نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا استانبول (۲۰۲۲ Plast Eurasia) از تاریخ ۰۲ الی ۰۵ آذر ماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی استانبول (tuyap) شهر استانبول برگزار شد.
کد خبر : 20359
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 - 11:40
《نمایشگاه استانبول، گشایش باب‌های جدید برای مارون》
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته‌ی اوراسیای ترکیه، بزرگترین نمایشگاه پلاستیک است که در منطقه اوراسیا برگزار می‌گردد.

نمایشگاه Plast Eurasia ۲۰۲۲ با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار می‌گردد و فرصتی برای تعامل تجاری با سایر شرکت‌ها و برند‌های بین المللی است.

دراین نمایشگاه معتبر جهانی، ماشین آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل، قالب، hyrdraulic و پنوماتیک، روش‌های بازیافت و… ارائه می‌گردد.

مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره، طی روز‌های برپایی نمایشگاه، دیدار‌ها و نشست‌های فشرده با مدیران شرکت‌های ترکیه، اروپایی و سایر کشور‌ها داشتند.

استقبال بی نظیر مشتریان صنعت پلاستیک از غرفه‌ی مارون جهت آشنایی بیشتر با محصولات و نحوه‌ی آغاز یا افزایش تعاملات تجاری فی ما بین و همچنین درخواست ایجاد نمایندگی‌های خرید و فروش محصولات مارون در کشور‌های دیگر از نقاط بارز این نمایشگاه بود.

مدیرعامل محترم هولدینگ خلیج فارس، معاونین و مدیران ارشد ستادی این هولدینگ، برخی مدیران عامل و هیئت مدیره‌های هولدینگ پترو فرهنگ، مدیران عامل محترم پتروشیمی های: بندر امام، تخت جمشید، غدیر و بسیاری از شرکت‌های پتروشیمی داخلی و بین المللی ضمن بازدید از غرفه‌ی مارون، از نزدیک در جریان برنامه‌های در دست اقدام، قرار گرفتند.

دکتر امرایی، طی مذاکرات ۴ روزه با همتایان، پیرامون نحوه‌ی بهره برداری بهینه از بازار پر رونق صنایع پلاستیک و پتروشیمی ترکیه و سایر کشور‌های حاضر در نمایشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این سلسله نشست‌های کاری، میهمانان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مارون به ویژه در حوزه‌ی گسترش صنایع پایین دستی و تکمیل زنجیره ارزش محصولات این شرکت آشنا شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.