برگزاری نشست ماهانه بررسی شاخص‌های عملکردی کسب‌وکار پتروشیمی جم (BPA)

در ادامه جلسات ماهانه بررسی شاخص‌های کلی کسب‌وکار پتروشیمی جم (BPA) ظهر روز سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۸ نشستی با حضور «عبدالرحیم قنبریان»، مدیرعامل شرکت و مدیران و روسای واحد‌های سازمانی در سالن جلسات صبحگاهی مجتمع پتروشیمی جم برگزار شد.
کد خبر : 20493
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 - 8:33
برگزاری نشست ماهانه بررسی شاخص‌های عملکردی کسب‌وکار پتروشیمی جم (BPA)
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم؛ در این جلسه شاخص‌های حوزه HSE؛ تحلیل سود؛ بررسی تولید و فروش و برنامه آتی؛ موجودی انبار محصول؛ امور حقوقی و پیمان‌ها و چالش‌های کسب و کار مورد بررسی قرار گرفت.

در حوزه ایمنی، بهداشت، محیط زیست شاخص‌های مربوط به حجم و ارزش فلرینگ در ماه و فلرینگ تجمعی، حجم و ارزش پساب صنعتی ارسالی به مبین و شاخص‌های HSE تجمعی بررسی شد.

در زمینه تحلیل سود نیز سود عملیاتی ماه شامل سود عملیاتی تجمعی، صورت سود و زیان، سود ناخالص ماه، سود ناخالص تجمعی و همچنین مقایسه با ماه‌های قبل و مقایسه تجمعی با مدت مشابه سال گذشته صورت گرفت.

در ادامه این نشست وضعیت تولید و فروش و برنامه آتی شرکت با بررسی حجم تولید ماهانه و تجمعی، حجم فروش ماهانه و تجمعی، ارزش فروش ماهانه و تجمعی، پیش‌بینی تولید، حجم فروش و ارزش فروش ماه آینده، روند تولید و قیمت اتیلن، پروپیلن، پلی‌اتیلن سنگین و سبک و بوتادین نسبت به مدت مشابه و بررسی حاشیه سود گرید‌های HD و PE انجام شد.

همچنین وضعیت موجودی انبار محصول (ارزش انبار‌های مجتمع)؛ امور حقوقی و پیمان‌ها (پرونده‌های حقوقی)، چالش‌های کسب و کار؛ و گزارش پروژه‌ها (پیشرفت زمانی و هزینه‌ای) مورد ارزیابی قرار گرفت.

گفتنی است در این نشست پس از بحث و تبادل نظر در خصوص شاخص‌های BPA و عملکرد شرکت در حوزه‌های مذکور، مقرر شد مسئولین واحد‌ها ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی خود در جهت ارتقای شاخص‌ها تلاش کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.