خرید تتر بدون احراز هویت

تتر پرکاربردترین توکن در بازار ارز دیجیتال است. معامله‌گران برای ورود به بازار ارز دیجیتال مجبورند که ارز فیات خود را به یکی از جفت توکن‌های موجود در بازار تبدیل کنند که تتر با اختلاف در صدر این فهرست قرار دارد. تبدیل ارز فیات به تتر را صرافی‌های ارز دیجیتال انجام می‌دهند که فرآیند احراز هویت در این صرافی‌‌ها بسیار طولانی است و کاربران را دچار مشکلات زیادی می‌کند. درنتیجه کاربران همواره به‌دنبال صرافی هستند که خرید تتر را بدون احراز هویت انجام دهد. در ادامه به معرفی مختصر تاریخچه تتر و احراز هویت می‌پردازیم.
کد خبر : 20748
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 22:00
خرید تتر بدون احراز هویت
Print Friendly, PDF & Email

تتر (USDT) چیست؟

تتر نوعی استیبل‌کوین است که با پشتوانه دلاری همواره دارای ارزش ثابتی است. ارزش ثابت به این معناست که به ازای هر تتر عرضه‌شده در بازار یک دلار آمریکا در بانک پس‌انداز می‌شود. ازاین‌جهت به تتر استیبل‌کوین یا ارز پایدار می‌گویند.

بنیان‌گذاران تتر چه‌ کسانی هستند؟

بنیان‌گذاران تتر چند جوان موفق هستند که قبل از پروژه تتر نیز در حوزه ارز دیجیتال فعال بودند. ریو کالینز، بروک پیرس و کریگ سلارس این سه جوان موفق بودند که در ادامه هرکدام را جداگانه معرفی می‌کنیم.

بروک پیرس کارآفرینی دارای شهرت در حوزه ارز دیجیتال و دنیای سرگرمی است. بسیاری از پروژه‌های مطرح دنیای دیجیتال را پیرس راه‌اندازی کرده است. سال ۲۰۱۴ سالی بود که پیرس مدیرعامل بنیاد بیتکوین شد. بنیاد بیتکوین موسسه‌ای غیرانتفاعی بود که برای کمک به بهبود و ارتقا پلتفرم بیتکوین فعالیت می‌کرد. شرکت توسعه‌دهنده ایاس نیز نام پیرس را در فهرست بنیان‌گذاران خود دارد.

ریو کالینز که تنها در دو سال ابتدایی شروع کار شرکت تتر مدیرعامل بود. او نیز قبل از شرکت تتر در پروژه دنیای دیجیتال فعال بود و شرکت‌های مختلفی را تأسیس کرد. کالینز از سال ۲۰۲۰ مدیرعامل شرکتی در حوزه بازاریابی فناوری و تبلیغات است.

کریگ سلارس را با بنیاد امنی می‌شناسند. او شش سال در این بنیاد عضو بوده است. سلارس در چندین شرکت دیگر ازجمله بیت فینکس کار کرده است که حامی شرکت تتر لیمیتد بود.

ویژگی منحصربه‌فرد تتر

تتر از سال ۲۰۱۴ وعده داد که ارزی باثبات در بازار ارز دیجیتال خواهد بود و به این وعده کاملاً عمل کرده است. بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال پس از کسب اطمینان از سلامت و امنیت تتر، این استیبل‌کوین را مبنای تمامی بازار ارزهای دیجیتال گذاشتند. مبنا قرار گرفتن تتر به این معناست که خریدوفروش دارایی‌ها با تتر انجام می‌گیرد.

سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارز دیجیتال نیز برای جلوگیری از ضرر و زیان در نوسانات شدید بازار ارز دیجیتال به استیبیل‌کوین‌ها روی آوردند تا دارایی‌های خود را از خطرات مصون نگه‌ دارند. نوسانات بازار ارز دیجیتال به حدی زیاد است که گاهی یک دارایی تا ۷۰ یا ۸۰% ارزش خودش سقوط می‌کند.

احراز هویت چیست؟

احراز هویت روشی است که در آن شناسایی و اعتبارسنجی کاربر هنگام ایجاد حساب اتفاق می‌افتد. اگر تاکنون در صراف‌های ارز دیجیتال حساب باز کرده باشید، مطمئناً با درخواست احراز هویت در فرآیند ثبت‌نام برخورد کرده‌اید. صرافی‌ها باید مطمئن شوند که کاربر راجع به اطلاعات هویتی خود دروغ نگفته است و مشتریان صرافی دقیقاً همان چیزی هستند که می‌گویند. فرآیند احراز هویت با مدارک حاوی اطلاعات شخصی مانند کارت ملی، گذرنامه یا قبوض منزل تکمیل می‌شود.

احراز هویت در صرافی‌ها انجام می‌شود تا تراکنش‌های مالی کاربران بررسی شوند. بررسی تراکنش‌های مالی‌ کاربران در جهت مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه مانند پول‌شویی و جلوگیری از شکل گرفتن تروریسم مالی انجام می‌شود.

چرا برخی از فرآیند احراز هویت بیزارند؟

کاربران زیادی به‌دنبال راه‌های دور زدن فرآیند احراز هویت در صرافی‌های ارز دیجیتال هستند. این افراد دلایل خاصی دارند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • دارایی‌های خود را از مقامات دولتی و مالیاتی پنهان کنند.
  • تمرکززدایی را در بالاترین حد ممکن رعایت کنند.
  • اطلاعات شخصی خود را از شخص سوم دور نگه دارند.
  • سرمایه خود را از طلبکاران و کارگران پنهان کنند.

در خارج از ایران صرافی‌های بزرگی مانند بایننس، کوکوین، بای‌بیت و بیت فینکس معاملات ارز دیجیتال را پس از ایجاد حساب کاربری آغاز می‌کنند، اما صرافی‌های معتبر ایرانی اجازه نمی‌توانند بدون فرآیند احراز هویت به کاربران خود خدماتی ارائه دهند. از آن‌جایی که تحریم‌های مالی اجازه دسترسی مستقیم کاربران ایرانی به صرافی‌های خارجی را نمی‌دهد، درنتیجه کاربران برای خرید تتر مجبور به احراز هویت هستند. برای مشاهده لیست صرافی‌های مجاز ارز دیجیتال بانک مرکزی کلیک کنید.

فرآیند احراز هویت در صرافی‌های ایرانی

پس از ایجاد حساب کاربری در صرافی نیاز است تا مراحلی را جهت تکمیل ثبت‌نام انجام دهید. این مراحل شامل تائید ایمیل، اطلاعات شخصی، اطلاعات بانکی، شماره تماس و هویت است. در ادامه به توضیح مختصری راجع به هر بخش می‌پردازیم.

  • تائید ایمیل: در قسمت اول با واردکردن ایمیل کدی برای کاربر ارسال می‌شود که با واردکردن کد در قسمت کد دریافتی ایمیل کاربر تائید می‌شود.
  • تائید اطلاعات شخصی: کاربر در این مرحله اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد و شماره تماس ثابت و همراه خود را وارد می‌کند تا در سایت صرافی ثبت شود.
  • تائید اطلاعات بانکی: در این مرحله کاربر شماره کارت و شماره شبای بانکی را وارد می‌کند که به نام خودش باشد. شماره کارت و شماره شبا می‌تواند از دو حساب مختلف کاربر باشد که در این صورت واریز وجه از شماره کارت و برداشت وجه به شماره شبا انجام می‌شود.
  • تائید شماره تماس: در این مرحله اگر کاربر شماره‌ای وارد کرده باشد که به نام خودش باشد، نیازی به کار خاصی نیست و به مرحله بعد می‌رود؛ اما درصورتی‌که شماره به نام خودش را وارد نکرده باشد، باید با خطی که مالکیت آن را در اختیار دارد احراز هویت کند یا با تماس تلفن ثابت فرآیند را تکمیل کند.
  • تائید هویت: در مرحله نهایی، کاربر به همراه نوشته‌ و کارت شناسایی در دست عکسی واضح از خود می‌گیرد و برای صرافی ارسال می‌کند تا صرافی پس از بررسی کارشناسان احراز هویت حساب کاربری او را تائید کنند.

خریدوفروش تتر

پس از طی کردن فرآیند احراز هویت در صرافی ایرانی، تنها نیاز است که کاربر واریز تومانی انجام دهد و بازار تتر- تومان را در صرافی پیدا کند. صرافی‌های معتبر تحلیل‌های دقیقی مانند تغییرات ۲۴ ساعته، حجم معاملات و اوج و کف قیمت جهانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا کاربران قادر باشند تصمیمات دقیقی برای معاملات خود بگیرند. اگر به‌دنبال خرید تتر از صرافی تبدیل هستید؛ کلیک کنید.

سخن پایانی

صرافی‌های بسیاری در سطح اینترنت وجود دارند که تبلیغ خرید تتر بدون احراز هویت را می‌کنند، اما احتمالاً پس از واریز وجه نقد برای خرید تتر دیگر نمی‌توانید تتر خود را برداشت کنید و پول شما در سایت می‌ماند. فرآیند احراز هویت قانونی است که بانک مرکزی برای اعطای مجوز به‌تمامی صرافی‌ها گذاشته است. درصورتی‌که صرافی خاصی بودن احراز هویت اقدام به خریدوفروش تتر کند، باید به اعتبار صرافی شک کرد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.